Dofinansowanie Usług Rozwojowych w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa zachodniopomorskiego
Categories
Aktualności, Dofinansowania

W 2017 roku ruszyły trzy projekty w województwie zachodniopomorskim współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (zwane również bonami rozwojowymi), tj.: „Dofinansowanie usług rozwojowych dla zachodniopomorskich MMŚP” realizowany w okresie 01.06.2017 – 31.05.2020, „Fundusz Usług Rozwojowych w województwie zachodniopomorskim” realizowany w okresie 01.04.2017 – 31.03.2020, „Usługi Rozwojowe dla przedsiębiorców i pracowników dostępne w ramach […]

BIZNES ADAPTER – Dofinansowanie Usług Rozwojowych w ramach podmiotowego systemu finansowania w województwie świetokrzyskim
Categories
Aktualności, Dofinansowania

W kwietniu 2017 roku ruszył projekt “Biznes Adapter – system wsparcia MŚP w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania” (nazywane również bonami rozwojowymi) współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej. Celem projektu jest podniesienie kwalifikacji sektora MMŚP w województwie świętokrzyskim oraz umożliwienie przedsiębiorstwom indywidualnego i świadomego dokonywania doboru usług rozwojowych. Wsparcie polega na refundacji poniesionych kosztów i może być wykorzystane na […]

Trendy w projektowaniu stron www – co przyciąga użytkowników?
Categories
Aplikacje webowe

Przeciętny użytkownik internetu może nie zauważyć tego z dnia na dzień, jednak trendy w zakresie projektowania stron www zmieniają się bardzo dynamicznie. Jednogłośnie możemy zgodzić się z tym, że to, co wyglądało dobrze w latach 90-tych, z pewnością nie sprawdziłoby się dzisiaj. Nawet jeżeli nie jesteś projektantem stron, to na pewno jesteś ich użytkownikiem i […]

Domena, serwer, hosting – mini słownik dla początkujących
Categories
Aplikacje webowe

Na pewno nieraz spotkałeś się z takimi terminami, jak domena, serwer czy hosting. Czy jednak kiedykolwiek próbowałeś dokładnie zdefiniować ich znaczenie oraz funkcje? Wiele osób uważa, że wszystkie te pojęcia – tak bardzo ze sobą powiązane – są jednak enigmatyczne. Dla wszystkich, którzy mają problem ze sformułowaniem definicji powyższych terminów, przygotowaliśmy mini słownik dla początkujących. […]

Co to jest profil linków i jaki ma wpływ na SEO?
Categories
Marketing

Jeszcze jakiś czas temu pozycjonowanie stron internetowych odbywało się za pomocą zdobywania jak największej liczby linków odsyłających do danej witryny, bez zagłębiania się w ich cechy i reputację. Dzisiaj pozycjonowanie w wyszukiwarkach zależne jest od wielu czynników i wytycznych, które zostały wprowadzone przez Google. Jednym z najważniejszych czynników jest budowanie tak zwanego dobrego profilu linków. […]

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?
Categories
Marketing

Artykuły sponsorowane to stosunkowo nowa forma reklamy w świecie content marketingu. Połączenie myśli redakcyjnej z reklamą rodzimą sprawiło, że artykuły sponsorowane dopiero niedawno zyskały na znaczeniu, jako taktyka godna pozyskiwania nowych klientów. Niektórzy jednak mają do tego typu promocji sceptyczne nastawienie. Bardzo często artykuł sponsorowany jest nafaszerowany mnóstwem oferowanych produktów, co sprawia, że cała treść […]

Responsywność a pozycjonowanie
Categories
Aplikacje mobilne, Marketing

Witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych w ciągu ostatnich lat bardzo rozwinęły się i będą rozwijać się nadal. Sam Google wielokrotnie podkreśla, że responsywny projekt to preferowana konfiguracja dla urządzenia mobilnego. Jednak co tak na prawdę oznacza termin responsywność i czy odnosi się tylko do przeglądania stron na telefonie? Responsywność to formatowanie obrazów znajdujących się na […]

Najważniejsze zasady targetowania reklam
Categories
Marketing

Dzisiaj reklamy Ads są niemal synonimem reklamy cyfrowej. Większość marketerów świadoma jest mocy tego narzędzia lub w swojej codziennej pracy wykorzystuje reklamę online. Wśród dużej konkurencji generowanie nowych klientów może być trudne, jednak nie niemożliwe. Co zrobić, aby kampania w wyszukiwarce przyniosła jak najlepsze efekty? Na to pytanie odpowiadamy poniżej. Geotargetowanie pozwoli Ci dotrzeć do […]

Na czym polega marketing wielokanałowy?
Categories
Marketing

Bycie widocznym w wielu miejscach i różnych lokalizacjach oznacza większą rozpoznawalność, świadomość marki oraz lepszą sprzedaż produktów czy usług. W internecie jest to równoznaczne z rozszerzeniem zasięgu działań marketingowych o większą liczbę kanałów – SEO, e-mail marketing, social media, Google Ads, kampania PPC i wiele, wiele więcej. Marketing wielokanałowy odnosi się więc do praktyki angażowania […]

ZMOT w marketingu internetowym
Categories
Marketing

Świat marketingu internetowego wypełniony jest ogromną liczbą haseł i definicji. Widzimy je na blogach, słyszymy w codziennych rozmowach i czytamy o nich w artykułach. Jednak jedno z nich szczególnie wyróżnia się na tle innych i warto poświęcić mu odrębny artykuł. Mowa o ZMOT, czyli zerowym momencie prawdy. Na czym polega ZMOT? Jeszcze kilka lat temu […]