O co chodzi w mobile-first indexing?

Stworzony przez korporację Google indeks wyszukiwania mobilnego w mig stał się hitem, jednak równie szybko zdążył wprowadzić niemałe zamieszanie wśród marketingowej i handlowej społeczności. Pojawienie się pierwszych wzmianek o mobile-first indexing zrodziło wiele otwartych pytań, dotyczących samego działania i celu indeksu oraz głównych zmian, jakie wiążą się z jego wprowadzeniem w życie. Mobile-First Indexing powstał w odpowiedzi na…

Details

Czy szybkość ładowania strony wpływa na jej pozycję w wynikach wyszukiwania?

Jednym z czynników, które finalnie wpływają na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania jest szybkość ładowania strony. Prędkość, z jaką ładuje się witryna, nie tylko wpływa na ranking, ale także na user experience, czyli przydatność dla użytkownika. Need for Speed w wydaniu Google’a – urządzenia mobilne W 2010 roku Google oficjalnie poinformowało, że szybkość ładowania…

Details

Dlaczego warto zadbać o wygląd wizytówki w Google Moja Firma?

Dobrze zoptymalizowana wizytówka w Google Moja Firma, uzupełniona o atrakcyjne zdjęcia i przydatne dla klientów informacje, pozwala znacząco zwiększyć szansę za zaistnienie na lokalnym rynku. W najnowszym wpisie podpowiadamy, jak niewielkim nakładem pracy wykorzystać Google Maps do pozycjonowania i wyróżnić się na tle konkurencji! Rada na start – uzupełnij wizytówkę jak największą ilością danych Na początku kwestia…

Details

Jakich informacji dostarcza mapa ciepła?

Chcesz dowiedzieć się, czy Twoja witryna jest dobrze dopasowana do potrzeb użytkowników? Zastanawiasz się, czy jest intuicyjna w obsłudze i nieprzeładowana treścią? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarczą Ci mapy ciepła. Mapy ciepła (ang. heat maps) są bardzo ciekawym narzędziem z obszaru analityki internetowej, dostarczającym informacje o zachowaniach użytkowników na stronie www. Stanowią one…

Details

Na co wpływa certyfikat SSL?

Prowadzisz biznes w sieci? Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w certyfikat SSL? Przygotowaliśmy zestawienie mocnych i słabych stron tego rozwiązania. Zalety certyfikatów SSL Połączenie HTTPS z wykorzystaniem certyfikatu SSL podnosi bezpieczeństwo danych użytkowników. W protokole HTTPS dane przesyłane podczas komunikacji użytkownika ze stroną (serwerem) są szyfrowane, co minimalizuje ryzyko ich przechwycenia przez osoby niepowołane. Certyfikaty…

Details

Czego nie wolno publikować na fanpage’u?

Regulamin Facebooka precyzuje zasady korzystania z serwisu. Jednak, jak powszechnie wiadomo, lektura regulaminów nie należy do ulubionych czynności internautów. Aby uwolnić Was od tego przykrego obowiązku, przygotowaliśmy dla Was listę najważniejszych reguł. Błędy bądź też mniej lub bardziej świadome uchybienia, zdarzają się nawet doświadczonym administratorom – sprawdźcie jak jest w Waszym przypadku! Nazwa fanpage’a Już…

Details

Buzz marketing – najważniejsze informacje

Marketing szeptany (ang. buzz marketing lub word of mouth marketing) to rodzaj marketingu prowadzonego w sieci, który ma na celu dotarcie z promowanymi treściami o produktach lub usługach do użytkowników poprzez inicjowanie dyskusji na forach, blogach i w mediach społecznościowych. Do jego głównych zadań zalicza się wywoływanie pozytywnych reakcji konsumentów, prowokowanie rozmów o produkcie, usłudze…

Details

Jak radzić sobie z kryzysami w mediach społecznościowych?

Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają nagle (zgodnie z obiegową opinią – najczęściej w weekendy), a ich przyczyny mogą być bardzo różne: od bagatelizowania zgłoszeń niezadowolonego klienta po niekompetencję agencji, której powierzono prowadzenie profilu firmowego – tak jak w przypadku Żytniej czy Tigera, których przypadki omówimy poniżej. Postaramy się także odpowiedzieć na pytanie, jak umiejętnie zarządzać…

Details

Jakie są korzyści wprowadzenia systemu CRM do firmy?

Technologie wspomagające zarządzanie relacjami z Klientami (takie jak chociażby systemy CRM) są coraz bardziej doceniane przez polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Skąd ta popularność? Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych korzyści wynikających z ich wdrożenia. Usprawnienie procesu obsługi Klienta System informatyczny CRM umożliwia gromadzenie dużych wolumenów informacji o Klientach, które następnie można wykorzystać do tworzenia spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Błędem wielu…

Details

Dlaczego SEO to proces, a nie jednorazowa usługa?

Planujesz skorzystać z usług pozycjonerskich? Zastanawiasz się jak szybko możesz spodziewać się efektów? Interesuje Cię jak długo się będą utrzymywać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. W dużym skrócie przedstawimy na czym polega praca pozycjonerów i rozprawimy się z kilkoma najczęściej powtarzanymi mitami dotyczącymi SEO. Dobór i aktualizacja słów kluczowych Współpraca z agencją marketingu…

Details