Na co wpływa certyfikat SSL?

Prowadzisz biznes w sieci? Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w certyfikat SSL? Przygotowaliśmy zestawienie mocnych i słabych stron tego rozwiązania. Zalety certyfikatów SSL Połączenie HTTPS z wykorzystaniem certyfikatu SSL podnosi bezpieczeństwo danych użytkowników. W protokole HTTPS dane przesyłane podczas komunikacji użytkownika ze stroną (serwerem) są szyfrowane, co minimalizuje ryzyko ich przechwycenia przez osoby niepowołane. Certyfikaty…

Details

Czego nie wolno publikować na fanpage’u?

Regulamin Facebooka precyzuje zasady korzystania z serwisu. Jednak, jak powszechnie wiadomo, lektura regulaminów nie należy do ulubionych czynności internautów. Aby uwolnić Was od tego przykrego obowiązku, przygotowaliśmy dla Was listę najważniejszych reguł. Błędy bądź też mniej lub bardziej świadome uchybienia, zdarzają się nawet doświadczonym administratorom – sprawdźcie jak jest w Waszym przypadku! Nazwa fanpage’a Już…

Details

Buzz marketing – najważniejsze informacje

Marketing szeptany (ang. buzz marketing lub word of mouth marketing) to rodzaj marketingu prowadzonego w sieci, który ma na celu dotarcie z promowanymi treściami o produktach lub usługach do użytkowników poprzez inicjowanie dyskusji na forach, blogach i w mediach społecznościowych. Do jego głównych zadań zalicza się wywoływanie pozytywnych reakcji konsumentów, prowokowanie rozmów o produkcie, usłudze…

Details

Jak radzić sobie z kryzysami w mediach społecznościowych?

Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają nagle (zgodnie z obiegową opinią – najczęściej w weekendy), a ich przyczyny mogą być bardzo różne: od bagatelizowania zgłoszeń niezadowolonego klienta po niekompetencję agencji, której powierzono prowadzenie profilu firmowego – tak jak w przypadku Żytniej czy Tigera, których przypadki omówimy poniżej. Postaramy się także odpowiedzieć na pytanie, jak umiejętnie zarządzać…

Details

Jakie są korzyści wprowadzenia systemu CRM do firmy?

Technologie wspomagające zarządzanie relacjami z Klientami (takie jak chociażby systemy CRM) są coraz bardziej doceniane przez polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Skąd ta popularność? Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych korzyści wynikających z ich wdrożenia. Usprawnienie procesu obsługi Klienta System informatyczny CRM umożliwia gromadzenie dużych wolumenów informacji o Klientach, które następnie można wykorzystać do tworzenia spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Błędem wielu…

Details

Dlaczego SEO to proces, a nie jednorazowa usługa?

Planujesz skorzystać z usług pozycjonerskich? Zastanawiasz się jak szybko możesz spodziewać się efektów? Interesuje Cię jak długo się będą utrzymywać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. W dużym skrócie przedstawimy na czym polega praca pozycjonerów i rozprawimy się z kilkoma najczęściej powtarzanymi mitami dotyczącymi SEO. Dobór i aktualizacja słów kluczowych Współpraca z agencją marketingu…

Details

Różnica między wynikami organicznymi i sponsorowanymi w wyszukiwarce Google

Google od wielu lat jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Przechodzi przez nią dziennie ponad 3 miliardy zapytań. Wyniki wyszukiwania, które pojawiają się w odpowiedzi na wpisanie określonej frazy, można generalnie podzielić na organiczne i sponsorowane. Jeżeli jeszcze nie wiesz, czym się od siebie różnią i jak algorytmy Google ustalają ich kolejność – w tym wpisie…

Details

Jakie są główne narzędzia marketingu internetowego?

Dawno minęły już czasy, gdy podstawą kampanii internetowych był mało wyszukany mailing. Współcześnie istnieje wiele narzędzi, które pozwalają na pozyskanie klientów przy wykorzystaniu sieci. Oto najważniejsze z nich: Content marketing Każda strona internetowa, także ta będąca jedynie środkiem do sprzedaży produktów i usług, powinna być zapełniona atrakcyjnymi treściami. Dziedzinę marketingu internetowego dbającego o ich tworzenie…

Details

Małopolskie Bony Rozwojowe – Dofinansowanie usług doradczych i szkoleniowych

Już we wrześniu rusza projekt “Małopolskie Bony Rozwojowe”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, którego celem jest podniesienie kwalifikacji przedsiębiorców i pracowników z sektora MSP. Dotacje będą przyznawane w formie bonów, które można wykorzystać na wybrane przez siebie usługi – szkolenia, mentoring, doradztwo lub egzaminy. Po odebraniu bonów przedsiębiorcy mają możliwość wyboru, jak wykorzystają dotację, wybierając…

Details