Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to stosunkowo nowa forma reklamy w świecie content marketingu. Połączenie myśli redakcyjnej z reklamą rodzimą sprawiło, że artykuły sponsorowane dopiero niedawno zyskały na znaczeniu, jako taktyka godna pozyskiwania nowych klientów. Niektórzy jednak mają do tego typu promocji sceptyczne nastawienie. Bardzo często artykuł sponsorowany jest nafaszerowany mnóstwem oferowanych produktów, co sprawia, że cała treść…

Details

Responsywność a pozycjonowanie

Witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych w ciągu ostatnich lat bardzo rozwinęły się i będą rozwijać się nadal. Sam Google wielokrotnie podkreśla, że responsywny projekt to preferowana konfiguracja dla urządzenia mobilnego. Jednak co tak na prawdę oznacza termin responsywność i czy odnosi się tylko do przeglądania stron na telefonie? Responsywność to formatowanie obrazów znajdujących się na…

Details

Najważniejsze zasady targetowania reklam

Dzisiaj reklamy Ads są niemal synonimem reklamy cyfrowej. Większość marketerów świadoma jest mocy tego narzędzia lub w swojej codziennej pracy wykorzystuje reklamę online. Wśród dużej konkurencji generowanie nowych klientów może być trudne, jednak nie niemożliwe. Co zrobić, aby kampania w wyszukiwarce przyniosła jak najlepsze efekty? Na to pytanie odpowiadamy poniżej. Geotargetowanie pozwoli Ci dotrzeć do…

Details

Na czym polega marketing wielokanałowy?

Bycie widocznym w wielu miejscach i różnych lokalizacjach oznacza większą rozpoznawalność, świadomość marki oraz lepszą sprzedaż produktów czy usług. W internecie jest to równoznaczne z rozszerzeniem zasięgu działań marketingowych o większą liczbę kanałów – SEO, e-mail marketing, social media, Google Ads, kampania PPC i wiele, wiele więcej. Marketing wielokanałowy odnosi się więc do praktyki angażowania…

Details

ZMOT w marketingu internetowym

Świat marketingu internetowego wypełniony jest ogromną liczbą haseł i definicji. Widzimy je na blogach, słyszymy w codziennych rozmowach i czytamy o nich w artykułach. Jednak jedno z nich szczególnie wyróżnia się na tle innych i warto poświęcić mu odrębny artykuł. Mowa o ZMOT, czyli zerowym momencie prawdy. Na czym polega ZMOT? Jeszcze kilka lat temu…

Details

Dlaczego warto mieć konto na Google+?

Kiedy myślisz o Google+, nie uważasz go zapewne za miejsce wirtualnych spotkań z przyjaciółmi czy znajomymi. Choć jest to pewnego rodzaju platforma społecznościowa, nie jest to kanał pokroju Facebook’a lub Snapchat’a, ale również nigdy nie było to w interesie Google. Google+ powstał w 2011 roku, a w 2013 roku stał się drugą co do wielkości…

Details

Co obejmuje analityka webowa?

Dane, liczby, analityka – to z jednej strony może wydawać się żmudnym i przytłaczającym procesem, z drugiej zaś – stało się przyjacielem każdego współczesnego marketera. Dlaczego? Ponieważ analityka webowa pomaga w określeniu, które z podejmowanych działań sprawdzają się w praktyce, a które niestety zawodzą. Pomaga również w opracowywaniu praktycznych taktyk i podejmowaniu świadomych decyzji podczas…

Details

Dlaczego pakiet usług marketingowych to najlepsza opcja promocji firmy?

Marketing to złożony proces, dzięki któremu twoja firma może zostać zauważona przez ludzi, którzy potrzebują lub po prostu chcą skorzystać z twoich produktów lub usług. Wiele małych firm tworzy wspaniałe pomysły na biznes, jednak bez odpowiednich usług marketingowych nie udaje im się tych pomysłów przenieść na biznesowy rynek. Małe i średnie firmy muszą zrozumieć znaczenie…

Details

Na czym polega pozycjonowanie aplikacji mobilnych?

Liczba aplikacji mobilnych wciąż rośnie. Mówi się o dostępności ponad 2 milionów, zlokalizowanych w największych sklepach z aplikacjami. Dla konsumentów oznacza to wciąż poszerzające się możliwości wyboru, dla marketerów jednak ogromne wyzwanie, aby produkt został zauważony. Co zrobić, żeby użytkownicy nie przechodzili obojętnie obok naszej aplikacji? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? W jaki sposób…

Details

Dlaczego profesjonalny wygląd sklepu internetowego jest tak istotny?

Profesjonalny wygląd sklepu internetowego nie tylko przyciąga klientów do częstego odwiedzania witryny i śledzenia nowości, ale także zachęca do szybszego podejmowania decyzji oraz częstszych zakupów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ekspertów rynkowych, dla prawie 70% osób odwiedzających e-sklepy, najważniejszym czynnikiem decydującym o pozostaniu na stronie jest szata graficzna i ogólny, wiarygodny wygląd witryny. Już…

Details