Katalogi NAP – wyróżnij się lokalnie

Wpisanie dokładnych i rzetelnych danych w katalogach NAP odgrywa kluczowe znaczenie dla wszystkich firm chcących wyróżnić się spośród konkurencji. Konsumenci mający w planach odwiedzenie miejscowego sklepu, restauracji czy innych punktów usługowych, często korzystają z wyszukiwarek internetowych, aby uzyskać szybką i rekomendowaną podpowiedź dotyczącą owej działalności. Współcześni klienci oczekują od firm dokładnych i natychmiastowych wyników wyszukiwania…

Details

Projekt “Przepis na rozwój” – dofinansowanie usług rozwojowych w województwie łódzkim

W województwie łódzkim ruszyły 2 projekty “Przepis na Rozwój 1” oraz “ Przepis na Rozwój 2” współfinansowane z dotacji (zwane również bonami rozwojowymi) Unii Europejskiej w ramach kilku programów tj.: Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi Priorytetowej X „Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Poddziałania X.2.1 „Konkurencyjność przedsiębiorstw i…

Details

Dofinansowanie Usług Rozwojowych w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa zachodniopomorskiego

W 2017 roku ruszyły trzy projekty w województwie zachodniopomorskim współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (zwane również bonami rozwojowymi), tj.: „Dofinansowanie usług rozwojowych dla zachodniopomorskich MMŚP” realizowany w okresie 01.06.2017 – 31.05.2020, „Fundusz Usług Rozwojowych w województwie zachodniopomorskim” realizowany w okresie 01.04.2017 – 31.03.2020, „Usługi Rozwojowe dla przedsiębiorców i pracowników dostępne w ramach…

Details

BIZNES ADAPTER – Dofinansowanie Usług Rozwojowych w ramach podmiotowego systemu finansowania w województwie świetokrzyskim

W kwietniu 2017 roku ruszył projekt “Biznes Adapter – system wsparcia MŚP w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania” (nazywane również bonami rozwojowymi) współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej. Celem projektu jest podniesienie kwalifikacji sektora MMŚP w województwie świętokrzyskim oraz umożliwienie przedsiębiorstwom indywidualnego i świadomego dokonywania doboru usług rozwojowych. Wsparcie polega na refundacji poniesionych kosztów i może być wykorzystane na…

Details

Trendy w projektowaniu stron www – co przyciąga użytkowników?

Przeciętny użytkownik internetu może nie zauważyć tego z dnia na dzień, jednak trendy w zakresie projektowania stron www zmieniają się bardzo dynamicznie. Jednogłośnie możemy zgodzić się z tym, że to, co wyglądało dobrze w latach 90-tych, z pewnością nie sprawdziłoby się dzisiaj. Nawet jeżeli nie jesteś projektantem stron, to na pewno jesteś ich użytkownikiem i…

Details

Domena, serwer, hosting – mini słownik dla początkujących

Na pewno nieraz spotkałeś się z takimi terminami, jak domena, serwer czy hosting. Czy jednak kiedykolwiek próbowałeś dokładnie zdefiniować ich znaczenie oraz funkcje? Wiele osób uważa, że wszystkie te pojęcia – tak bardzo ze sobą powiązane – są jednak enigmatyczne. Dla wszystkich, którzy mają problem ze sformułowaniem definicji powyższych terminów, przygotowaliśmy mini słownik dla początkujących.…

Details

Co to jest profil linków i jaki ma wpływ na SEO?

Jeszcze jakiś czas temu pozycjonowanie stron internetowych odbywało się za pomocą zdobywania jak największej liczby linków odsyłających do danej witryny, bez zagłębiania się w ich cechy i reputację. Dzisiaj pozycjonowanie w wyszukiwarkach zależne jest od wielu czynników i wytycznych, które zostały wprowadzone przez Google. Jednym z najważniejszych czynników jest budowanie tak zwanego dobrego profilu linków.…

Details

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to stosunkowo nowa forma reklamy w świecie content marketingu. Połączenie myśli redakcyjnej z reklamą rodzimą sprawiło, że artykuły sponsorowane dopiero niedawno zyskały na znaczeniu, jako taktyka godna pozyskiwania nowych klientów. Niektórzy jednak mają do tego typu promocji sceptyczne nastawienie. Bardzo często artykuł sponsorowany jest nafaszerowany mnóstwem oferowanych produktów, co sprawia, że cała treść…

Details

Responsywność a pozycjonowanie

Witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych w ciągu ostatnich lat bardzo rozwinęły się i będą rozwijać się nadal. Sam Google wielokrotnie podkreśla, że responsywny projekt to preferowana konfiguracja dla urządzenia mobilnego. Jednak co tak na prawdę oznacza termin responsywność i czy odnosi się tylko do przeglądania stron na telefonie? Responsywność to formatowanie obrazów znajdujących się na…

Details

Najważniejsze zasady targetowania reklam

Dzisiaj reklamy Ads są niemal synonimem reklamy cyfrowej. Większość marketerów świadoma jest mocy tego narzędzia lub w swojej codziennej pracy wykorzystuje reklamę online. Wśród dużej konkurencji generowanie nowych klientów może być trudne, jednak nie niemożliwe. Co zrobić, aby kampania w wyszukiwarce przyniosła jak najlepsze efekty? Na to pytanie odpowiadamy poniżej. Geotargetowanie pozwoli Ci dotrzeć do…

Details