Dlaczego warto przeprowadzić analizę konkurencji pod kątem SEO?

Analiza konkurencji jest kluczowym aspektem na początkowym etapie kampanii SEO. Często jednak firmy ignorują ten ważny krok, chcąc od razu przejść do wyznaczania słów kluczowych, optymalizacji treści lub pozyskiwania linków. Jednak zrozumienie, kim są nasi konkurenci i zobaczenie, na jakiej pozycji się znajdują, może prowadzić do wszechstronnego zrozumienia, jakie powinny być nasze cele oraz działania.…

Details

Strona internetowa typu one page – tak czy nie?

Strony internetowe typu one page są popularnym trendem od 2016 roku. Coraz więcej użytkowników, surfując po sieci, korzysta z urządzeń mobilnych, rezygnując tym samym z komputera stacjonarnego czy laptopa. Jednak szeroko dyskutuje się o tym, że strony typu one page mogą być kłopotliwe ze względu na optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Odpowiedź nie jest jednak jednoznaczna…

Details

Czym jest indeksowanie strony w Google?

Kiedy potencjalny klient wpisuje zapytanie w wyszukiwarkę Google w poszukiwaniu produktu, który sprzedaje Twoja firma, nie wyszukuje w internecie w czasie rzeczywistym. Można powiedzieć, że raczej szuka stron zaindeksowanych w Google. Zanim więc zaczniesz martwić się o to, jaką pozycję zajmie Twój sklep w wyszukiwarce, ważne jest, aby najpierw zrozumieć, w jaki sposób działa Google,…

Details

Google Search Console – co warto wiedzieć o tym narzędziu?

Każdy specjalista SEO, webmaster i marketingowiec ma do dyspozycji to potężne narzędzie. Można powiedzieć, że jego obsługa jest punktem obowiązkowym w zawodzie, ponieważ bez niego niewykonywalna jest skuteczna optymalizacja witryn internetowych. Tym narzędziem jest Google Search Console. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak wykorzystać narzędzie w codziennej pracy? Na te pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule.…

Details

Jaka jest struktura kampanii w Google Ads?

Uruchomienie pierwszej kampanii Google Ads to proces, któremu towarzyszą różne emocje – niepokój, strach i nadzieja, że inwestycja niebawem się zwróci. Istnieje co najmniej kilka jej rodzajów, ale jeśli dopiero zaczynasz przygodę z narzędziem, najlepiej zacząć od kampanii w sieci wyszukiwania. W pierwszej kolejności warto zdobyć wiedzę na temat tego, w jaki sposób jest ona…

Details

Jak mierzyć efekty kampanii PPC?

Uruchomienie kampanii PPC (pay-per-click) nie jest celem samym w sobie. Musisz poświęcić wystarczająco dużo czasu i zasobów, aby śledzić jej wydajność przez pewien okres. Podobnie jak w przypadku każdej innej inicjatywy marketingowej, powinieneś zmierzyć i przeanalizować jej skuteczność, aby zapewnić maksymalny zwrot z inwestycji. Oto kilka najlepszych praktyk, aby rozpocząć analizę kampanii PPC. Analizuj kampanię…

Details

Blog firmowy i jego wpływ na SEO

Blog firmowy to nie tylko świetny kanał budowania wizerunku marki jako eksperta w danej dziedzinie. To również taktyka marketingowa, która wykorzystuje blogowanie, aby zwiększyć widoczność twojej witryny w internecie. Blog biznesowy to kanał marketingowy, który podobnie jak media społecznościowe, e-mail marketing czy marketing bezpośredni, pomaga w rozwoju firmy. Blog firmowy kieruje ruch do twojej witryny…

Details

Linkowanie wewnętrzne – najważniejsze zasady

Strategiczne linkowanie wewnętrzne jest metodą szczególnie ważną w marketingu treści. Linkowanie wewnętrzne to jeden z najprostszych i najpopularniejszych sposobów na zwiększenie atrakcyjności strony pod kątem optymalizacji SEO. Dodatkowo, wewnętrzne linki do artykułów na blogu i innych treści to coś, co można wykonywać na bieżąco. Umieszczenie tego typu linków na stronie umożliwia robotom indeksującym znajdowanie stron…

Details

Jak rozmieścić słowa kluczowe na stronie?

Wybór odpowiednich fraz kluczowych jest bez wątpienia najbardziej strategicznym krokiem SEO. Pozycjonowanie dużej liczby tego typu słów pozwala przyciągnąć do witryny upragniony ruch na stronie. Jest on niezbędny w osiągnięciu sukcesu strony internetowej, a co za tym idzie – również sukcesu firmy. Wybór odpowiednich fraz kluczowych pozwala przyprowadzić na witrynę pożądaną liczbę odwiedzających ją użytkowników. Przydatności…

Details

Czym jest przyjazny interfejs?

Interfejs użytkownika to w teorii wyświetlacz Heads up lub innymi słowy, główna, interaktywna strona internetowa jakiejkolwiek witryny odwiedzanej przez użytkownika. Im bardziej przyjazny interfejs użytkownika, tym większe prawdopodobieństwo, że osoba odwiedzająca daną witrynę wróci na nią ponownie. Jak sprawić, by interfejsy www były przyjazne dla użytkownika? Wszystko spoczywa w rękach projektanta stron internetowych. W interfejs…

Details