Na czym polega śledzenie konwersji w Google Ads?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz dużą czy małą firmę lub też zajmujesz się zarządzaniem kampaniami reklamowymi, priorytetem powinno być dla ciebie to, aby wiedzieć, na czym polega śledzenie konwersji Google Ads. Dlaczego? Ponieważ kliknięcia informują jedynie, ile osób kliknęło twoją reklamę, a nie ile osób zareagowało na nią, gdy znalazły się w twojej witrynie. Zapraszamy…

Details

Co obejmuje audyt techniczny SEO?

SEO na stronie, poza stroną i techniczne SEO można uznać za trzy filary organicznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Spośród tych trzech techniczne SEO jest najtrudniejsze do opanowania. Jednak w obliczu konkurencji w wynikach wyszukiwania marketerzy i posiadacze witryn nie mogą sobie pozwolić na uniknięcie technicznych problemów związanych z SEO – posiadanie strony www, którą można…

Details

Znaczniki html a pozycjonowanie stron www

Celem każdej witryny jest zwiększenie ruchu, by pozyskać potencjalnych klientów. Ogromna część odwiedzających strony pochodzi właśnie z wyszukiwarki, jeśli witryna jest odpowiednio zoptymalizowana. Aby tak się działo, jednym z dobrych sposobów jest uwzględnienie i używanie tagów HTML w strategii SEO. Te małe fragmenty kodu są o wiele bardziej wartościowe dla sukcesu twojej strony niż mogłoby…

Details

Pozycjonowanie czy kampania w Google Ads – co wybrać?

Od lat toczą się dyskusje i spekulacje na temat tego, czy skuteczniejsze są działania pozycjonerskie czy kampania Google Ads. Patrząc na możliwości i efekty prowadzonych działań SEO oraz reklam sponsorowanych, obie strategie wydają się być świetnym pomysłem. Zadajesz więc sobie właśnie pytanie, czy powinieneś zapłacić za reklamy, takie jak Google Ads, czy też włożyć trochę…

Details

Jak system CRM może wspierać sprzedaż?

Zazwyczaj menedżerom ds. sprzedaży łatwo jest dostrzec korzyści wynikające z wdrożenia systemu zarządzania relacjami z klientem – CRM. Doceniają fakt, że w CRM ich dane dotyczące rozmów i sprzedaży będą przechowywane oraz łatwe do śledzenia, co pozwoli monitorować procesy i w rezultacie optymalizować sprzedaż. Są jednak głosy, który postrzegają CRM jako narzędzie, które przynosi jedynie…

Details

Jak stworzyć bezpieczną stronę internetową?

Obecność online zapewnia twojej firmie cenną widoczność, a utworzenie bezpiecznej strony internetowej buduje zaufanie konsumentów do zakupów. Uruchomienie firmowej witryny może generować świadomość marki i szybszą interakcję z klientami, jednak podczas tworzenia strony www lub sklepu priorytetem powinno stać się bezpieczeństwo – w przeciwnym razie strona może odstraszyć klientów. Gotowi, aby dowiedzieć się, w jaki…

Details

Dlaczego warto prowadzić sprzedaż wielokanałową?

Co to znaczy być wielokanałowym sprzedawcą? Jeśli sprzedajesz swój produkt w więcej niż jednej lokalizacji, niezależnie od tego, czy jest to zwykły sklep, własna strona internetowa, portal aukcyjny, inne rynki – jesteś sprzedawcą wielokanałowym. W dzisiejszym środowisku detalicznym jest niemal konieczne, aby dać klientom wiele opcji zakupu. Samo oferowanie kilku opcji jednak zdecydowanie nie wystarczy.…

Details

Optymalizacja SEO sklepu internetowego – najważniejsze informacje

Zakupy online oznaczają, że kupujący nie jest w stanie dotknąć, wypróbować ani zweryfikować przedmiotu, który widzi w witrynie. Niemniej jednak sklepy internetowe są coraz bardziej popularne i wielu z nas nie wyobraża sobie innej formy robienia zakupów. Jest to nie tylko wygodne ze względu na brak kolejek, ale również oszczędza czas i pieniądze. Dla właścicieli…

Details

Użyteczna strona internetowa – to znaczy jaka?

Użyteczność strony internetowej mówi nam, jak skutecznie, wydajnie i w sposób zadowalający użytkownicy mogą korzystać z witryny. Obejmuje to wszystko, czego użytkownik zazwyczaj doświadcza podczas odwiedzin strony, w tym wszelkie paski nawigacyjne, menu, treści, grafiki, hiperłącza, formularze. Monitorowanie skuteczności i satysfakcji odwiedzających przynosi właścicielom informacje na temat użyteczności strony. Chodźmy więc krok dalej i omówmy…

Details

Dlaczego WordPress jest przyjazny pozycjonowaniu?

Wiele osób uwielbia tworzyć strony oparte na WordPressie, a marketerzy lubią na nich pracować. Google natomiast przychylnym okiem patrzy na witryny oparte właśnie na tym systemie. Dlaczego tak się dzieje i z jakich powodów WordPress jest wyróżniony? W dzisiejszym artykule piszemy o tym, dlaczego WordPress jest przyjazny pozycjonowaniu i dlaczego wybierając platformę pod swoją stronę internetową,…

Details