Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Blog

Wizytówka Google Moja

Wizytówka firmy Google Moja Firma – jak ją dodać i optymalizować

Chcesz zadbać o rozwój swojego biznesu w skali lokalnej i pozyskać nowych klientów? Załóż lub (jeśli już ją masz) zaktualizuj wizytówkę Google Moja Firma.  Wizytówka Google Moja Firma sprawia, że stajesz się obecny w Mapach Google. Tym samym stwarzasz szansę, by odnalazły Cię osoby, które były w okolicy lub niedawno się tutaj wprowadziły i poszukują […]

Midero S. A. na 1 miejscu w Małopolsce w rankingu Diamentów Forbesa 2022!

Jest nam bardzo miło poinformować, że Midero znalazło się w gronie tegorocznych laureatów „Diamentów Forbesa” w kategorii 5-50 mln zł i to na 1 miejscu w Małopolsce, a 9 w Polsce.  Ranking, opracowany we współpracy z wywiadownią gospodarczą Bisnode Polska na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firmy, docenia przedsiębiorstwa nie tylko za osiągnięte wyniki finansowe […]

Midero wśród laureatów rankingu Deloitte Technology Fast50

Midero #16 w rankingu Deloitte Technology Fast50

Mamy się czym pochwalić! Znaleźliśmy się w gronie tegorocznych laureatów rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej “Deloitte Technology Fast 50 CE”, w kategorii głównej Fast 50. Ten rok był rekordowy – spłynęło ponad 450 zgłoszeń, w tym ponad 140 z Polski. Konkurencja była ogromna, w związku z czym, aby dostać się do rankingu Fast50 wymagany […]

Dołączamy do grona firm ze statusem Centrum Badawczo Rozwojowego

Z niezmierną radością pragniemy poinformować, że spółka Midero uzyskała status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Tym samym dołączyliśmy do niewielkiego grona 54 polskich firm posiadających ten status, wspierających krajowy system innowacji. Jako przedsiębiorstwo niebędące instytutem badawczym, od lat prowadzimy badania i prace rozwojowe, stanowimy wsparcie techniczne i naukowe dla sektora informatyczno-inżynierskiego. Teraz swoją działalność możemy przypieczętować statusem nadanym […]

Bony Sukcesu

W lipcu 2019 ruszył projekt “Bony Sukcesu”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Bazy usług Rozwojowych PARP, którego celem jest wsparcie przedsiębiorstwa w dostępie od specjalistycznych usług doradczych. Dotacje będą przyznawane w formie bonów, które można wykorzystać na wybrane usługi doradcze. Wykonawcami usług doradczych mogą być wyłącznie firmy posiadające akredytację Bazy Usług Rozwojowych PARP w […]

Małopolskie Bony Rozwojowe Plus (Mbon Plus)

Informacja o naborze na Mbony Plus Ostatni nabór (ETAP 1) na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus ruszył 10 stycznia 2022 roku o godzinie 9:00 i zakończył się ok. 9:22.  Obecnie zakończył się ETAP 2 wnioskowania, którego termin upływał 11.01.2022 o godzinie 23.59. Operator dofinansowania weryfikuje terminowo zgłoszone Wnioski w ramach Etapu 2. Masz pytania? Napisz do […]

Kto może zostać content managerem? Odpowiadamy na naszym przykładzie

Content manager to ważne stanowisko w agencji zajmującej się pozycjonowaniem. Osoba ta odpowiedzialna jest za zarządzanie nie tylko treścią, ale również zespołem ludzi. Taki etat niesie ze sobą wiele wyzwań, jednak daje też możliwość nieustannego rozwoju. Jakimi cechami wyróżnia się content manager? Piszemy o tym w dzisiejszym artykule. Content manager to osoba, która potrafi czarować słowem. […]

Co obejmuje audyt SEO? Sprawdź, w jakim stanie są Twoje teksty

Audyt treści to jej sprawdzenie pod kątem wpływu na pozycjonowanie. Znaczenie ma tutaj nie tylko długość czy obecność słów kluczowych, ale też to, czy podane informacje są atrakcyjne dla czytelnika. Analiza treści na stronie to bardzo ważny element audytu SEO. Jednym z podstawowych kroków, które wykonuje się przed rozpoczęciem pozycjonowania strony, jest przeprowadzenie audytu SEO. Polega […]

Komunikacja wizualna marki – czy warto tworzyć ją samodzielnie?

Grafiki, logo, zdjęcia i projekty, których używasz do promowania swojej firmy, tworzą komunikację wizualną marki. Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale to właśnie one opowiadają historię firmy. Przekazując osobowość, wartości i cele, mogą być jednym z najlepszych narzędzi łączących przedsiębiorstwo z klientami. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jak stworzyć silną i skuteczną komunikację wizualną, aby […]

Ilość czy jakość? Najnowsze trendy w tekstach SEO

Kluczową lekcją, jaką dał nam rok 2020, jest to, że cały czas możemy spodziewać się nieoczekiwanych zmian. Wprowadzono gwałtowne obostrzenia, wiele firm zbankrutowało, a inne musiały dostosować się do nowych realiów. Jednak mimo to, jedno pozostaje niezmienne – potrzeba komunikacji. Jeszcze nigdy konkurencja w zdobywaniu uwagi odbiorców nie była tak duża! Dzięki temu dwie kwestie […]