Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Blog

Magiczny audyt treści

Walka o pozycję w wyszukiwarce: audyt treści jako broń w starciu o ruch organiczny

Chcesz, aby Twoja strona była jak magiczna księga, którą wszyscy chcą przeczytać? Przeprowadź audyt treści SEO i odkryj, jakie kroki musisz podjąć, aby przyciągnąć na nią więcej ruchu!

  • 29 marca 2023
ctr współczynnik klikalności

Czym jest CTR? Poznaj podstawy optymalizacji

Dodanie reklamy nie oznacza końca działań promocyjnych. Bieżąca analiza kampanii, kontrola statystyk i uaktualnianie informacji to jedne z wielu czynności, na które składa się skuteczny proces rozwoju marki w Internecie. Współczynnik klikalności — Click Through Rate — jest wskaźnikiem, który pomaga określić, czy podjęte działania marketingowe przynoszą pozytywne skutki.  Co to jest CTR? Współczynnik klikalności […]

  • 27 marca 2023
rodo a formularze kontaktowe

Rodo a formularze kontaktowe

Spotykane przez nas na każdym kroku popularne RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE). W związku z wszechobecnym przetwarzaniem danych osobowych w dokumencie z 2016 roku zawarto ustalenia pomagające chronić interesy obywateli. Skonstruowano również przepisy o swobodnym przepływie owych danych osobowych, które go nie ograniczają ani nie zakazują, lecz poprawiają bezpieczeństwo. O jakie przetwarzanie […]

  • 20 marca 2023
ostatni nabór mbon plus

Ostatni nabór na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus (Mbony Plus)

Został ogłoszony nabór na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus. Termin rozpoczęcia naboru to 20.03.2023 o godzinie 9:00. W związku z zbliżającym się terminem końca projektu, jest to najprawdopodobniej ostatni nabór. Najważniejsze informacje o dotacji Mbony Plus: W ramach Akademii Midero prowadzonej przez Fundację Midero realizujemy cykl szkoleń dla przedsiębiorców przygotowujący do samodzielnego pozyskania środków oraz wyjaśniający […]

  • 16 marca 2023
Jak dobrać Call-to-action do reklamy?

Jak wybrać idealne Call-to-action dla swojej reklamy?

Mianem Call-to-action (ang. wezwanie do działania, CTA) określa się krótkie, ale sugestywne wyrażenie, które mobilizuje klienta do wykonania określonej akcji. Najczęściej jest to zakup danego produktu lub bliższe zapoznanie się z nim. Zachęta ma postać przycisku lub linku, które przekierowują internautę na stronę z przygotowaną ofertą. Długa historia krótkiej zachęty Call-to-action, wbrew pozorom, nie jest wynalazkiem […]

  • 12 marca 2023
crm - czy ten system jest dla ciebie?

Czy Twoja firma potrzebuje CRM? Sprawdź!

System zarządzania relacjami z klientami (CRM) to narzędzie, dzięki którym firmy i ich konsumenci mają ze sobą lepszy kontakt. Rejestruje on szczegóły każdej interakcji, dzięki czemu sprzedawcy nie muszą zapisywać lub pamiętać zbędnych detali. CRM-y są używane w firmach działających we wszystkich branżach: od handlu detalicznego po hotelarstwo i produkcję. Jakie są korzyści ze stosowania […]

  • 3 marca 2023
Co możesz zrobić, aby Twoja strona była lepiej widoczna w Google?

Co możesz zrobić, aby Twoja strona była lepiej widoczna w Google?

Jak zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania Google? Jest to jedno z najczęściej zadawanych pytań przez właścicieli stron internetowych. Z pomocą przychodzą narzędzia SEO, czyli techniki optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, jakie działania możesz podjąć, aby Twoja strona była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania Google. Słowa kluczowe Pierwszym krokiem jest wybór […]

  • 27 lutego 2023
Jak wykorzystać analitykę webową do analizy kosztów i zysków związanych z e-commerce?

Jak wykorzystać analitykę webową do analizy kosztów i zysków związanych z e-commerce?

Analityka webowa jest niezbędna do efektywnego zarządzania stronami e-commerce. Umożliwia ona monitorowanie i analizowanie danych, takich jak ruch na stronie, konwersje, koszty reklamowe oraz zyski. W ten sposób przedsiębiorcy mogą dokonywać świadomych decyzji biznesowych, a także dostosowywać swoje działania marketingowe do potrzeb i oczekiwań swoich klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jak wykorzystać analitykę webową do […]

  • 27 lutego 2023
Jak wykorzystać Google Analytics 4 do zoptymalizowania kampanii reklamowych?

Jak wykorzystać Google Analytics 4 do zoptymalizowania kampanii reklamowych?

Google Analytics 4 to narzędzie analityczne, które oferuje wiele możliwości w analizie ruchu na stronie internetowej, a także w optymalizacji kampanii reklamowych. Dzięki zastosowaniu tej platformy, możemy zbierać cenne informacje o naszych użytkownikach i ich zachowaniach, a następnie wykorzystać je w celu poprawienia efektywności naszych działań marketingowych. W tym artykule opowiemy, jak wykorzystać Google Analytics […]

  • 26 lutego 2023
Jak wykorzystać wiedzę z zakresu SEO do wzrostu ruchu na stronie internetowej?

Jak wykorzystać wiedzę z zakresu SEO do wzrostu ruchu na stronie internetowej?

Optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych to proces, który ma na celu poprawę pozycji witryny w wynikach organicznych. Dzięki temu użytkownicy, którzy szukają określonych produktów lub usług, mogą łatwo znaleźć witrynę na górze wyników wyszukiwania. W tym tekście przedstawimy kilka prostych i skutecznych sposobów, jak wykorzystać wiedzę z zakresu SEO do wzrostu ruchu na stronie […]

  • 26 lutego 2023