Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads - odpowiadamy na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku usług reklamowych w sieci.

Podstawowym aspektem działania zespołu Midero Ads jest optymalizacja i prowadzenie kampanii linków sponsorowanych w Google Ads. Dokładamy wszelkich starań, by przekaz reklamowy naszych klientów był dostosowany do grupy odbiorców. Dbamy też o to, by pojawiał się we właściwej lokalizacji w odpowiednim czasie, przez co w znaczący sposób wpływamy na jego skuteczność.

 

Midero Ads to także zaawansowana analityka webowa pomagająca jeszcze bardziej precyzyjnie ukierunkować przekaz reklamowy. Wdrożenie narzędzi analitycznych pozwala udzielić odpowiedzi na pytanie o najbardziej pożądane elementy oferty, a także wskazać potencjalne błędy na stronie, mogące ograniczać ruch i tym samym negatywnie wpłynąć na sprzedaż.

 

Wśród naszych klientów znajdują się przede wszystkim sklepy internetowe nastawione na sprzedaż online, pragnące dopasować strukturę swojej witryny do oczekiwań odbiorców.

Podjęcie współpracy z nami to większa trafność w dostosowaniu oferty, szybsza reakcja na problemy sprzedażowe, wcześniejsze osiągnięcie celu i większe zyski.

W trosce o stałą komunikację z klientem, będącą kluczem efektywnej współpracy, zespół Midero Ads przygotowuje dla swoich zleceniodawców wyczerpujące raporty podsumowujące realizowane działania i ich skutki. Taka strategia to jednocześnie metoda stałego monitorowania rezultatów pracy i sprawnego modyfikowania oferty w razie potrzeby. Nasi klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo swoich opiekunów, którzy regularnie biorą udział w kursach i szkoleniach, poszerzając zakres wiedzy i umiejętności, a także potwierdzając je odpowiednimi certyfikatami Google.

Uzupełnieniem współpracy z naszym zespołem jest jej oferta szkoleniowa, dzięki której klienci mają okazję dowiedzieć się więcej o specyfice kampanii reklamowych w Google Ads i analityce webowej. Pozwala im to na lepsze zrozumienie działań podejmowanych przez firmę dla strony, a także unikanie powszechnych błędów, utrudniających prowadzenie kampanii.