Najważniejsze zasady targetowania reklam
Categories
Marketing

Dzisiaj reklamy Ads są niemal synonimem reklamy cyfrowej. Większość marketerów świadoma jest mocy tego narzędzia lub w swojej codziennej pracy wykorzystuje reklamę online. Wśród dużej konkurencji generowanie nowych klientów może być trudne, jednak nie niemożliwe. Co zrobić, aby kampania w wyszukiwarce przyniosła jak najlepsze efekty? Na to pytanie odpowiadamy poniżej. Geotargetowanie pozwoli Ci dotrzeć do […]

Na czym polega marketing wielokanałowy?
Categories
Marketing

Bycie widocznym w wielu miejscach i różnych lokalizacjach oznacza większą rozpoznawalność, świadomość marki oraz lepszą sprzedaż produktów czy usług. W internecie jest to równoznaczne z rozszerzeniem zasięgu działań marketingowych o większą liczbę kanałów – SEO, e-mail marketing, social media, Google Ads, kampania PPC i wiele, wiele więcej. Marketing wielokanałowy odnosi się więc do praktyki angażowania […]

ZMOT w marketingu internetowym
Categories
Marketing

Świat marketingu internetowego wypełniony jest ogromną liczbą haseł i definicji. Widzimy je na blogach, słyszymy w codziennych rozmowach i czytamy o nich w artykułach. Jednak jedno z nich szczególnie wyróżnia się na tle innych i warto poświęcić mu odrębny artykuł. Mowa o ZMOT, czyli zerowym momencie prawdy. Na czym polega ZMOT? Jeszcze kilka lat temu […]

Dlaczego warto mieć konto na Google+?
Categories
Marketing

Kiedy myślisz o Google+, nie uważasz go zapewne za miejsce wirtualnych spotkań z przyjaciółmi czy znajomymi. Choć jest to pewnego rodzaju platforma społecznościowa, nie jest to kanał pokroju Facebook’a lub Snapchat’a, ale również nigdy nie było to w interesie Google. Google+ powstał w 2011 roku, a w 2013 roku stał się drugą co do wielkości […]

Co obejmuje analityka webowa?
Categories
Brak kategorii

Dane, liczby, analityka – to z jednej strony może wydawać się żmudnym i przytłaczającym procesem, z drugiej zaś – stało się przyjacielem każdego współczesnego marketera. Dlaczego? Ponieważ analityka webowa pomaga w określeniu, które z podejmowanych działań sprawdzają się w praktyce, a które niestety zawodzą. Pomaga również w opracowywaniu praktycznych taktyk i podejmowaniu świadomych decyzji podczas […]

Na czym polega pozycjonowanie aplikacji mobilnych?
Categories
Aplikacje mobilne, Marketing

Liczba aplikacji mobilnych wciąż rośnie. Mówi się o dostępności ponad 2 milionów, zlokalizowanych w największych sklepach z aplikacjami. Dla konsumentów oznacza to wciąż poszerzające się możliwości wyboru, dla marketerów jednak ogromne wyzwanie, aby produkt został zauważony. Co zrobić, żeby użytkownicy nie przechodzili obojętnie obok naszej aplikacji? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? W jaki sposób […]

Dlaczego profesjonalny wygląd sklepu internetowego jest tak istotny?
Categories
Aplikacje mobilne, Aplikacje webowe

Profesjonalny wygląd sklepu internetowego nie tylko przyciąga klientów do częstego odwiedzania witryny i śledzenia nowości, ale także zachęca do szybszego podejmowania decyzji oraz częstszych zakupów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ekspertów rynkowych, dla prawie 70% osób odwiedzających e-sklepy, najważniejszym czynnikiem decydującym o pozostaniu na stronie jest szata graficzna i ogólny, wiarygodny wygląd witryny. Już […]

O co chodzi w mobile-first indexing?
Categories
Marketing

Stworzony przez korporację Google indeks wyszukiwania mobilnego w mig stał się hitem, jednak równie szybko zdążył wprowadzić niemałe zamieszanie wśród marketingowej i handlowej społeczności. Pojawienie się pierwszych wzmianek o mobile-first indexing zrodziło wiele otwartych pytań, dotyczących samego działania i celu indeksu oraz głównych zmian, jakie wiążą się z jego wprowadzeniem w życie. Mobile-First Indexing powstał w odpowiedzi na […]

Czy szybkość ładowania strony wpływa na jej pozycję w wynikach wyszukiwania?
Categories
Marketing

Jednym z czynników, które finalnie wpływają na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania jest szybkość ładowania strony. Prędkość, z jaką ładuje się witryna, nie tylko wpływa na ranking, ale także na user experience, czyli przydatność dla użytkownika. Need for Speed w wydaniu Google’a – urządzenia mobilne W 2010 roku Google oficjalnie poinformowało, że szybkość ładowania […]

Dlaczego warto zadbać o wygląd wizytówki w Google Moja Firma?
Categories
Marketing

Dobrze zoptymalizowana wizytówka w Google Moja Firma, uzupełniona o atrakcyjne zdjęcia i przydatne dla klientów informacje, pozwala znacząco zwiększyć szansę za zaistnienie na lokalnym rynku. W najnowszym wpisie podpowiadamy, jak niewielkim nakładem pracy wykorzystać Google Maps do pozycjonowania i wyróżnić się na tle konkurencji! Rada na start – uzupełnij wizytówkę jak największą ilością danych Na początku kwestia […]