Marketing szeptany (ang. buzz marketing lub word of mouth marketing) to rodzaj marketingu prowadzonego w sieci, który ma na celu dotarcie z promowanymi treściami o produktach lub usługach do użytkowników poprzez inicjowanie dyskusji na forach, blogach i w mediach społecznościowych. Do jego głównych zadań zalicza się wywoływanie pozytywnych reakcji konsumentów, prowokowanie rozmów o produkcie, usłudze […]

Jak radzić sobie z kryzysami w mediach społecznościowych?
Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają nagle (zgodnie z obiegową opinią – najczęściej w weekendy), a ich przyczyny mogą być bardzo różne: od bagatelizowania zgłoszeń niezadowolonego klienta po niekompetencję agencji, której powierzono prowadzenie profilu firmowego – tak jak w przypadku Żytniej czy Tigera, których przypadki omówimy poniżej. Postaramy się także odpowiedzieć na pytanie, jak umiejętnie zarządzać […]
Jakie są korzyści wprowadzenia systemu CRM do firmy?
Technologie wspomagające zarządzanie relacjami z Klientami (takie jak chociażby systemy CRM) są coraz bardziej doceniane przez polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Skąd ta popularność? Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych korzyści wynikających z ich wdrożenia. Usprawnienie procesu obsługi Klienta System informatyczny CRM umożliwia gromadzenie dużych wolumenów informacji o Klientach, które następnie można wykorzystać do tworzenia spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Błędem wielu […]
Dlaczego SEO to proces, a nie jednorazowa usługa?
Planujesz skorzystać z usług pozycjonerskich? Zastanawiasz się jak szybko możesz spodziewać się efektów? Interesuje Cię jak długo się będą utrzymywać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. W dużym skrócie przedstawimy na czym polega praca pozycjonerów i rozprawimy się z kilkoma najczęściej powtarzanymi mitami dotyczącymi SEO. Dobór i aktualizacja słów kluczowych Współpraca z agencją marketingu […]
Czym jest m-commerce i jakie wyzwania stawia reklamodawcom?
Z roku na rok zwiększa się liczba osób dokonujących zakupów przez internet. Systematycznie rośnie także wartość całego rynku e-commerce w Polsce, która szacowana jest już na 36-40 mld złotych. Jak wynika z raportu mShopper 2.0 zrealizowanego na zlecenie Allegro, Polacy do zakupów w sieci używają głównie tabletów i smartfonów (53% użytkowników). Ponad 90% z kolei […]
Jakie są główne narzędzia marketingu internetowego?
Dawno minęły już czasy, gdy podstawą kampanii internetowych był mało wyszukany mailing. Współcześnie istnieje wiele narzędzi, które pozwalają na pozyskanie klientów przy wykorzystaniu sieci. Oto najważniejsze z nich: Content marketing Każda strona internetowa, także ta będąca jedynie środkiem do sprzedaży produktów i usług, powinna być zapełniona atrakcyjnymi treściami. Dziedzinę marketingu internetowego dbającego o ich tworzenie […]
Małopolskie Bony Rozwojowe (MBon) – Dofinansowanie w ramach Bazy Usług Rozwojowych PARP
Ważna aktualizacja: Projekt Małopolskie Bony Rozwojowe został zakończony w kwietniu 2020 roku. Również w kwietniu 2020 roku została uruchomiona kolejna edycja projektu z podziałem na 5 subregionów: – Małopolskie Bony Rozwojowe Plus (MBony Plus) dla Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego (KOM) : miasto Kraków oraz powiaty: bocheński, krakowski, miechowski, myślenicki, proszowicki, wielicki; – Małopolska Oferta Rozwoju Kwalifikacji […]