Użyteczna strona internetowa – to znaczy jaka?
Categories
Aplikacje webowe

Użyteczność strony internetowej mówi nam, jak skutecznie, wydajnie i w sposób zadowalający użytkownicy mogą korzystać z witryny. Obejmuje to wszystko, czego użytkownik zazwyczaj doświadcza podczas odwiedzin strony, w tym wszelkie paski nawigacyjne, menu, treści, grafiki, hiperłącza, formularze. Monitorowanie skuteczności i satysfakcji odwiedzających przynosi właścicielom informacje na temat użyteczności strony. Chodźmy więc krok dalej i omówmy […]

Dlaczego WordPress jest przyjazny pozycjonowaniu?
Categories
Aplikacje webowe, Marketing

Wiele osób uwielbia tworzyć strony oparte na WordPressie, a marketerzy lubią na nich pracować. Google natomiast przychylnym okiem patrzy na witryny oparte właśnie na tym systemie. Dlaczego tak się dzieje i z jakich powodów WordPress jest wyróżniony? W dzisiejszym artykule piszemy o tym, dlaczego WordPress jest przyjazny pozycjonowaniu i dlaczego wybierając platformę pod swoją stronę internetową, […]

Kiedy pozycjonowanie lokalne jest dobrą strategią?
Categories
Marketing

Jeśli prowadzisz firmę, wiesz, jak ważne jest, aby więcej osób kontaktowało się z tobą lub stacjonarnie odwiedzało twój sklep czy restaurację. Jednym z głównych powodów, dla których marketing internetowy i SEO wyprzedziły tradycyjny marketing jest sposób, w jaki pomagają przedsiębiorstwom generować więcej wizyt i sprzedaży za stosunkowo niewielkie pieniądze. Od dłuższego czasu rozwiązaniem o wysokim […]

UX w projektowaniu stron internetowych
Categories
Aplikacje webowe

Aby stworzyć doskonałą stronę internetową, najlepiej odpowiadającą potrzebom twojej firmy, musisz mieć na uwadze względy estetyczne, łatwość nawigacji oraz to, aby użytkownicy znaleźli na stronie to, czego poszukują. Jeśli witrynie brakuje jednego lub więcej z tych elementów, szanse na przyciągnięcie klientów, dokonanie zakupu lub kontakt są poważnie ograniczone. Dlatego podczas tworzenia strony www prezentującej towary […]

Co obejmuje optymalizacja kampanii linków sponsorowanych?
Categories
Marketing

Czy wiesz, że kampanie linków sponsorowanych są jednym z najpopularniejszych sposobów kierowania większego ruchu do twojej witryny internetowej? Odbywa się to za pomocą strategicznie przygotowanych reklam, które następnie wyświetlane są użytkownikom w przeglądarce. Dlatego za każdym razem, gdy użytkownik kliknie w określoną reklamę, reklamodawca musi za to kliknięcie zapłacić. W dzisiejszym artykule opowiemy o tym, […]

Najpopularniejsze systemy CMS i ich zastosowanie
Categories
Aplikacje webowe, Biznes

Systemy zarządzania treścią – z ang. content management systems – czyli CMS, odnoszą się do oprogramowania online lub aplikacji internetowej, które pozwalają każdemu tworzyć i aktualizować strony internetowe. CMSy posiadają liczne wtyczki i motywy, z których użytkownicy mogą korzystać w celu rozszerzenia funkcjonalności, dzięki temu tworzenie i zarządzanie witryną staje się jeszcze prostsze. Aby zmaksymalizować […]

Co obejmuje optymalizacja techniczna strony internetowej pod kątem SEO?
Categories
Marketing

Wyszukiwarka Google zdecydowanie lepiej traktuje witryny, które wykazują pewne cechy techniczne, takie jak certyfikat bezpieczeństwa SSL, responsywność strony czy szybkość ładowania. W dzisiejszym artykule przedstawiamy listę kilku niezbędnych czynności, które należy wykonać, aby technicznie zoptymalizować witrynę pod kątem SEO. Techniczna optymalizacja pomoże w zapewnieniu, że bezpieczeństwo i struktura witryny spełniają oczekiwania algorytmów wyszukiwarki, a dzięki […]

Big Data a wizualizacja danych
Categories
Aplikacje webowe, Brak kategorii

Wizualizacja Big Data przypomina wszystkim nam dobrze znane powiedzenie – „obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”. Dzieje się tak, ponieważ obraz często może przekazać szybciej, skuteczniej i wydajniej to, co mogłyby opisać słowa. Wizualizacje danych Big Data wykorzystują ten fakt – wszystkie polegają na przekształceniu dużej ilości danych w atrakcyjne wizualnie grafiki, pozwalające zrozumieć, […]

Dlaczego warto przeprowadzić analizę konkurencji pod kątem SEO?
Categories
Marketing

Analiza konkurencji jest kluczowym aspektem na początkowym etapie kampanii SEO. Często jednak firmy ignorują ten ważny krok, chcąc od razu przejść do wyznaczania słów kluczowych, optymalizacji treści lub pozyskiwania linków. Jednak zrozumienie, kim są nasi konkurenci i zobaczenie, na jakiej pozycji się znajdują, może prowadzić do wszechstronnego zrozumienia, jakie powinny być nasze cele oraz działania. […]

Strona internetowa typu one page – tak czy nie?
Categories
Aplikacje mobilne, Aplikacje webowe

Strony internetowe typu one page są popularnym trendem od 2016 roku. Coraz więcej użytkowników, surfując po sieci, korzysta z urządzeń mobilnych, rezygnując tym samym z komputera stacjonarnego czy laptopa. Jednak szeroko dyskutuje się o tym, że strony typu one page mogą być kłopotliwe ze względu na optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Odpowiedź nie jest jednak jednoznaczna […]