Na czym polega śledzenie konwersji w Google Ads?
Categories
Marketing

Niezależnie od tego, czy prowadzisz dużą czy małą firmę lub też zajmujesz się zarządzaniem kampaniami reklamowymi, priorytetem powinno być dla ciebie to, aby wiedzieć, na czym polega śledzenie konwersji Google Ads. Dlaczego? Ponieważ kliknięcia informują jedynie, ile osób kliknęło twoją reklamę, a nie ile osób zareagowało na nią, gdy znalazły się w twojej witrynie. Zapraszamy […]

Co obejmuje audyt techniczny SEO?
Categories
Marketing

SEO na stronie, poza stroną i techniczne SEO można uznać za trzy filary organicznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Spośród tych trzech techniczne SEO jest najtrudniejsze do opanowania. Jednak w obliczu konkurencji w wynikach wyszukiwania marketerzy i posiadacze witryn nie mogą sobie pozwolić na uniknięcie technicznych problemów związanych z SEO – posiadanie strony www, którą można […]

Znaczniki html a pozycjonowanie stron www
Categories
Aplikacje webowe, Marketing

Celem każdej witryny jest zwiększenie ruchu, by pozyskać potencjalnych klientów. Ogromna część odwiedzających strony pochodzi właśnie z wyszukiwarki, jeśli witryna jest odpowiednio zoptymalizowana. Aby tak się działo, jednym z dobrych sposobów jest uwzględnienie i używanie tagów HTML w strategii SEO. Te małe fragmenty kodu są o wiele bardziej wartościowe dla sukcesu twojej strony niż mogłoby […]

Pozycjonowanie czy kampania w Google Ads – co wybrać?
Categories
Marketing

Od lat toczą się dyskusje i spekulacje na temat tego, czy skuteczniejsze są działania pozycjonerskie czy kampania Google Ads. Patrząc na możliwości i efekty prowadzonych działań SEO oraz reklam sponsorowanych, obie strategie wydają się być świetnym pomysłem. Zadajesz więc sobie właśnie pytanie, czy powinieneś zapłacić za reklamy, takie jak Google Ads, czy też włożyć trochę […]

Jak system CRM może wspierać sprzedaż?
Categories
Aplikacje webowe, Biznes

Zazwyczaj menedżerom ds. sprzedaży łatwo jest dostrzec korzyści wynikające z wdrożenia systemu zarządzania relacjami z klientem – CRM. Doceniają fakt, że w CRM ich dane dotyczące rozmów i sprzedaży będą przechowywane oraz łatwe do śledzenia, co pozwoli monitorować procesy i w rezultacie optymalizować sprzedaż. Są jednak głosy, który postrzegają CRM jako narzędzie, które przynosi jedynie […]

Jak stworzyć bezpieczną stronę internetową?
Categories
Aplikacje webowe

Obecność online zapewnia twojej firmie cenną widoczność, a utworzenie bezpiecznej strony internetowej buduje zaufanie konsumentów do zakupów. Uruchomienie firmowej witryny może generować świadomość marki i szybszą interakcję z klientami, jednak podczas tworzenia strony www lub sklepu priorytetem powinno stać się bezpieczeństwo – w przeciwnym razie strona może odstraszyć klientów. Gotowi, aby dowiedzieć się, w jaki […]

Dlaczego warto prowadzić sprzedaż wielokanałową?
Categories
Biznes

Co to znaczy być wielokanałowym sprzedawcą? Jeśli sprzedajesz swój produkt w więcej niż jednej lokalizacji, niezależnie od tego, czy jest to zwykły sklep, własna strona internetowa, portal aukcyjny, inne rynki – jesteś sprzedawcą wielokanałowym. W dzisiejszym środowisku detalicznym jest niemal konieczne, aby dać klientom wiele opcji zakupu. Samo oferowanie kilku opcji jednak zdecydowanie nie wystarczy. […]

Optymalizacja SEO sklepu internetowego – najważniejsze informacje
Categories
Marketing

Zakupy online oznaczają, że kupujący nie jest w stanie dotknąć, wypróbować ani zweryfikować przedmiotu, który widzi w witrynie. Niemniej jednak sklepy internetowe są coraz bardziej popularne i wielu z nas nie wyobraża sobie innej formy robienia zakupów. Jest to nie tylko wygodne ze względu na brak kolejek, ale również oszczędza czas i pieniądze. Dla właścicieli […]

Użyteczna strona internetowa – to znaczy jaka?
Categories
Aplikacje webowe

Użyteczność strony internetowej mówi nam, jak skutecznie, wydajnie i w sposób zadowalający użytkownicy mogą korzystać z witryny. Obejmuje to wszystko, czego użytkownik zazwyczaj doświadcza podczas odwiedzin strony, w tym wszelkie paski nawigacyjne, menu, treści, grafiki, hiperłącza, formularze. Monitorowanie skuteczności i satysfakcji odwiedzających przynosi właścicielom informacje na temat użyteczności strony. Chodźmy więc krok dalej i omówmy […]

Dlaczego WordPress jest przyjazny pozycjonowaniu?
Categories
Aplikacje webowe, Marketing

Wiele osób uwielbia tworzyć strony oparte na WordPressie, a marketerzy lubią na nich pracować. Google natomiast przychylnym okiem patrzy na witryny oparte właśnie na tym systemie. Dlaczego tak się dzieje i z jakich powodów WordPress jest wyróżniony? W dzisiejszym artykule piszemy o tym, dlaczego WordPress jest przyjazny pozycjonowaniu i dlaczego wybierając platformę pod swoją stronę internetową, […]