Co obejmuje audyt SEO? Sprawdź, w jakim stanie są Twoje teksty
Categories
Marketing

Audyt treści to jej sprawdzenie pod kątem wpływu na pozycjonowanie. Znaczenie ma tutaj nie tylko długość czy obecność słów kluczowych, ale też to, czy podane informacje są atrakcyjne dla czytelnika. Analiza treści na stronie to bardzo ważny element audytu SEO. Jednym z podstawowych kroków, które wykonuje się przed rozpoczęciem pozycjonowania strony, jest przeprowadzenie audytu SEO. Polega […]

Komunikacja wizualna marki – czy warto tworzyć ją samodzielnie?
Categories
Marketing

Grafiki, logo, zdjęcia i projekty, których używasz do promowania swojej firmy, tworzą komunikację wizualną marki. Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale to właśnie one opowiadają historię firmy. Przekazując osobowość, wartości i cele, mogą być jednym z najlepszych narzędzi łączących przedsiębiorstwo z klientami. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jak stworzyć silną i skuteczną komunikację wizualną, aby […]

Ilość czy jakość? Najnowsze trendy w tekstach SEO
Categories
Marketing

Kluczową lekcją, jaką dał nam rok 2020, jest to, że cały czas możemy spodziewać się nieoczekiwanych zmian. Wprowadzono gwałtowne obostrzenia, wiele firm zbankrutowało, a inne musiały dostosować się do nowych realiów. Jednak mimo to, jedno pozostaje niezmienne – potrzeba komunikacji. Jeszcze nigdy konkurencja w zdobywaniu uwagi odbiorców nie była tak duża! Dzięki temu dwie kwestie […]

Czym jest internet rzeczy?
Categories
Internet rzeczy

Od kilku lat słyszymy o internecie rzeczy (ang. Internet of things, IoT) i jego znaczącym wpływie na niemal wszystkie płaszczyzny życia – od sposobu, w jaki robimy zakupy i podróżujemy, aż po sferę biznesową – zarządzaniem produkcją czy śledzeniem zapasów magazynowych. Ale czym właściwie jest internet rzeczy? W jaki sposób działa? I czy naprawdę może zmienić nasze życie? Odpowiadamy […]

Czym są pliki cookie w przeglądarce internetowej?
Categories
Aplikacje webowe

Pliki cookie to małe fragmenty danych, przechowywane jako pliki tekstowe w przeglądarce internetowej. Witryny wykorzystują te informacje do śledzenia aktywności użytkowników i włączania funkcji specyficznych dla każdego z nich. Pliki cookie są również nieodłączną częścią funkcjonowania sieci, ale także źródłem obaw o prywatność i bezpieczeństwo. Z tego właśnie powodu, każdy użytkownik powinien wiedzieć i rozumieć, […]

Czym jest administrowanie stroną www?
Categories
Aplikacje webowe

Utworzenie i uruchomienie witryny www to tylko pierwszy krok do budowania obecności Twojej firmy w Internecie. Istnieje wiele zadań związanych z aktualizowaniem i zarządzaniem witryną, które należy wykonywać regularnie. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, czym jest administrowanie stroną www i dlaczego warto powierzyć to zadanie specjalistom. Czym właściwie jest administrowanie witryną? Administrowanie stroną to praktyka […]

Czy system CRM jest zgodny z RODO?
Categories
Aplikacje webowe, Prawo

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) jest egzekwowane we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej od 25 maja 2018 r. Zastępując nieaktualną dyrektywę o ochronie danych z 1995 r., zawiera przepisy, które nakładają na przedsiębiorstwa obowiązek ochrony danych osobowych i prywatności obywateli UE. Co to oznacza dla firm? Powinny one przestrzegać nowego podejścia do prywatności i […]

Link Ghosts – co warto wiedzieć o mocy linków duchów?
Categories
Marketing

Jeśli w swojej pracy masz do czynienia z SEO, powinieneś nieustannie aktualizować swoją wiedzę. Jedną z koncepcji, o której być może wcześniej nie słyszałeś, są echa linków lub linki duchy. Czym one są i jak wpływają na SEO? Czytaj dalej, aby poznać najważniejsze informacje.  Jak działają linki w Twojej strategii SEO Przede wszystkim musimy zbadać linki i ich […]

Trendy konsumenckie – czemu warto być na bieżąco?
Categories
Marketing

Dla marketerów wszystkich branż kluczowe jest, aby być na bieżąco z trendami konsumenckimi. Termin trend w tym wypadku nie odnosi się do konkretnych marek lub stylów, które mogą być obecnie modne, ale do podstawowych wartości, które kierują konsumentów w stronę określonych produktów i usług. Oczywiście, w wielu przypadkach wartości są uniwersalne. Kto z nas nie […]

Przekierowania w SEO – co warto o nich wiedzieć?
Categories
Aplikacje webowe, Marketing

Witryny internetowe zmieniają strukturę – administratorzy usuwają podstrony lub w razie potrzeby przenoszą strony www z jednej domeny na drugą. Prawidłowe obchodzenie się z przekierowaniami jest kluczowe, aby uniknąć spadków w wynikach wyszukiwania, pomóc robotom zrozumieć dokonane zmiany oraz zapewnić użytkownikom komfort przeglądania witryny. Dzięki takim zabiegom osoba odwiedzająca stronę zamiast trafiać na tę nieistniejącą, automatycznie […]