Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Blog

Jaka jest struktura kampanii w Google Ads?

Uruchomienie pierwszej kampanii Google Ads to proces, któremu towarzyszą różne emocje – niepokój, strach i nadzieja, że inwestycja niebawem się zwróci. Istnieje co najmniej kilka jej rodzajów, ale jeśli dopiero zaczynasz przygodę z narzędziem, najlepiej zacząć od kampanii w sieci wyszukiwania. W pierwszej kolejności warto zdobyć wiedzę na temat tego, w jaki sposób jest ona […]

  • Autor: midero
  • 7 sierpnia 2019

Jak mierzyć efekty kampanii PPC?

Uruchomienie kampanii PPC (pay-per-click) nie jest celem samym w sobie. Musisz poświęcić wystarczająco dużo czasu i zasobów, aby śledzić jej wydajność przez pewien okres. Podobnie jak w przypadku każdej innej inicjatywy marketingowej, powinieneś zmierzyć i przeanalizować jej skuteczność, aby zapewnić maksymalny zwrot z inwestycji. Oto kilka najlepszych praktyk, aby rozpocząć analizę kampanii PPC. Analizuj kampanię […]

Blog firmowy i jego wpływ na SEO

Blog firmowy to nie tylko świetny kanał budowania wizerunku marki jako eksperta w danej dziedzinie. To również taktyka marketingowa, która wykorzystuje blogowanie, aby zwiększyć widoczność twojej witryny w internecie. Blog biznesowy to kanał marketingowy, który podobnie jak media społecznościowe, e-mail marketing czy marketing bezpośredni, pomaga w rozwoju firmy. Blog firmowy kieruje ruch do twojej witryny […]

Jak rozmieścić słowa kluczowe na stronie?

Wybór odpowiednich fraz kluczowych jest bez wątpienia najbardziej strategicznym krokiem SEO. Pozycjonowanie dużej liczby tego typu słów pozwala przyciągnąć do witryny upragniony ruch na stronie. Jest on niezbędny w osiągnięciu sukcesu strony internetowej, a co za tym idzie – również sukcesu firmy. Wybór odpowiednich fraz kluczowych pozwala przyprowadzić na witrynę pożądaną liczbę odwiedzających ją użytkowników. Przydatności […]

  • Autor: midero
  • 6 czerwca 2019

Dlaczego analiza ruchu na stronie jest taka ważna?

O ile w mediach społecznościowych liczba polubień strony jest łatwa do zliczenia i przeanalizowania, o tyle w witrynie internetowej należy wdrożyć specjalne narzędzia analityczne. Aby dowiedzieć się, czy strona internetowa cieszy się dużym zainteresowaniem, należy aktywnie śledzić i monitorować każdy generowany na niej ruch. Na samym początku definicja ruchu na stronie może być nie do końca […]

Czego możemy dowiedzieć się z Google Analytics?

Służące celom marketingowym Google Analytics już od 2005 roku, cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników poszukujących narzędzia, za pomocą którego możliwe jest monitorowanie ruchu na stronie internetowej. Google Analytics to bezpłatna usługa analityczna – służy głównie dogłębnemu sprawdzaniu szczegółowych informacji na temat użytkowników odwiedzających firmowe witryny. Jak działa Google Analytics? Aby uruchomić usługę Google Analytics […]

  • Autor: midero
  • 25 kwietnia 2019

Katalogi NAP – wyróżnij się lokalnie

Wpisanie dokładnych i rzetelnych danych w katalogach NAP odgrywa kluczowe znaczenie dla wszystkich firm chcących wyróżnić się spośród konkurencji. Konsumenci mający w planach odwiedzenie miejscowego sklepu, restauracji czy innych punktów usługowych, często korzystają z wyszukiwarek internetowych, aby uzyskać szybką i rekomendowaną podpowiedź dotyczącą owej działalności. Współcześni klienci oczekują od firm dokładnych i natychmiastowych wyników wyszukiwania […]

  • Autor: midero
  • 11 kwietnia 2019

Projekt “Przepis na rozwój” – dofinansowanie usług rozwojowych w województwie łódzkim

W województwie łódzkim ruszyły 2 projekty “Przepis na Rozwój 1” oraz “ Przepis na Rozwój 2” współfinansowane z dotacji (zwane również bonami rozwojowymi) Unii Europejskiej w ramach kilku programów tj.: Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi Priorytetowej X „Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Poddziałania X.2.1 „Konkurencyjność przedsiębiorstw i […]

  • Autor: midero
  • 5 kwietnia 2019

Dofinansowanie Usług Rozwojowych w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa zachodniopomorskiego

W 2017 roku ruszyły trzy projekty w województwie zachodniopomorskim współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (zwane również bonami rozwojowymi), tj.: „Dofinansowanie usług rozwojowych dla zachodniopomorskich MMŚP” realizowany w okresie 01.06.2017 – 31.05.2020, „Fundusz Usług Rozwojowych w województwie zachodniopomorskim” realizowany w okresie 01.04.2017 – 31.03.2020, „Usługi Rozwojowe dla przedsiębiorców i pracowników dostępne w ramach […]

  • Autor: midero
  • 1 kwietnia 2019

BIZNES ADAPTER – Dofinansowanie Usług Rozwojowych w ramach podmiotowego systemu finansowania w województwie świetokrzyskim

W kwietniu 2017 roku ruszył projekt “Biznes Adapter – system wsparcia MŚP w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania” (nazywane również bonami rozwojowymi) współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej. Celem projektu jest podniesienie kwalifikacji sektora MMŚP w województwie świętokrzyskim oraz umożliwienie przedsiębiorstwom indywidualnego i świadomego dokonywania doboru usług rozwojowych. Wsparcie polega na refundacji poniesionych kosztów i może być wykorzystane na […]

  • Autor: midero
  • 1 kwietnia 2019