O co chodzi w mobile-first indexing?
Categories
Marketing

Stworzony przez korporację Google indeks wyszukiwania mobilnego w mig stał się hitem, jednak równie szybko zdążył wprowadzić niemałe zamieszanie wśród marketingowej i handlowej społeczności. Pojawienie się pierwszych wzmianek o mobile-first indexing zrodziło wiele otwartych pytań, dotyczących samego działania i celu indeksu oraz głównych zmian, jakie wiążą się z jego wprowadzeniem w życie. Mobile-First Indexing powstał w odpowiedzi na […]

Czy szybkość ładowania strony wpływa na jej pozycję w wynikach wyszukiwania?
Categories
Marketing

Jednym z czynników, które finalnie wpływają na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania jest szybkość ładowania strony. Prędkość, z jaką ładuje się witryna, nie tylko wpływa na ranking, ale także na user experience, czyli przydatność dla użytkownika. Need for Speed w wydaniu Google’a – urządzenia mobilne W 2010 roku Google oficjalnie poinformowało, że szybkość ładowania […]

Dlaczego warto zadbać o wygląd wizytówki w Google Moja Firma?
Categories
Marketing

Dobrze zoptymalizowana wizytówka w Google Moja Firma, uzupełniona o atrakcyjne zdjęcia i przydatne dla klientów informacje, pozwala znacząco zwiększyć szansę za zaistnienie na lokalnym rynku. W najnowszym wpisie podpowiadamy, jak niewielkim nakładem pracy wykorzystać Google Maps do pozycjonowania i wyróżnić się na tle konkurencji! Rada na start – uzupełnij wizytówkę jak największą ilością danych Na początku kwestia […]

Na co wpływa certyfikat SSL?
Categories
Brak kategorii

Prowadzisz biznes w sieci? Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w certyfikat SSL? Przygotowaliśmy zestawienie mocnych i słabych stron tego rozwiązania. Zalety certyfikatów SSL Połączenie HTTPS z wykorzystaniem certyfikatu SSL podnosi bezpieczeństwo danych użytkowników. W protokole HTTPS dane przesyłane podczas komunikacji użytkownika ze stroną (serwerem) są szyfrowane, co minimalizuje ryzyko ich przechwycenia przez osoby niepowołane. Certyfikaty […]

Czego nie wolno publikować na fanpage’u?
Categories
Marketing

Regulamin Facebooka precyzuje zasady korzystania z serwisu. Jednak, jak powszechnie wiadomo, lektura regulaminów nie należy do ulubionych czynności internautów. Aby uwolnić Was od tego przykrego obowiązku, przygotowaliśmy dla Was listę najważniejszych reguł. Błędy bądź też mniej lub bardziej świadome uchybienia, zdarzają się nawet doświadczonym administratorom – sprawdźcie jak jest w Waszym przypadku! Nazwa fanpage’a Już […]

Buzz marketing – najważniejsze informacje
Categories
Marketing

Marketing szeptany (ang. buzz marketing lub word of mouth marketing) to rodzaj marketingu prowadzonego w sieci, który ma na celu dotarcie z promowanymi treściami o produktach lub usługach do użytkowników poprzez inicjowanie dyskusji na forach, blogach i w mediach społecznościowych. Do jego głównych zadań zalicza się wywoływanie pozytywnych reakcji konsumentów, prowokowanie rozmów o produkcie, usłudze […]

Jak radzić sobie z kryzysami w mediach społecznościowych?
Categories
Marketing

Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają nagle (zgodnie z obiegową opinią – najczęściej w weekendy), a ich przyczyny mogą być bardzo różne: od bagatelizowania zgłoszeń niezadowolonego klienta po niekompetencję agencji, której powierzono prowadzenie profilu firmowego – tak jak w przypadku Żytniej czy Tigera, których przypadki omówimy poniżej. Postaramy się także odpowiedzieć na pytanie, jak umiejętnie zarządzać […]

Jakie są korzyści wprowadzenia systemu CRM do firmy?
Categories
Aplikacje webowe, Biznes

Technologie wspomagające zarządzanie relacjami z Klientami (takie jak chociażby systemy CRM) są coraz bardziej doceniane przez polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Skąd ta popularność? Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych korzyści wynikających z ich wdrożenia. Usprawnienie procesu obsługi Klienta System informatyczny CRM umożliwia gromadzenie dużych wolumenów informacji o Klientach, które następnie można wykorzystać do tworzenia spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Błędem wielu […]

Czym jest m-commerce i jakie wyzwania stawia reklamodawcom?
Categories
Marketing

Z roku na rok zwiększa się liczba osób dokonujących zakupów przez internet. Systematycznie rośnie także wartość całego rynku e-commerce w Polsce, która szacowana jest już na 36-40 mld złotych. Jak wynika z raportu mShopper 2.0 zrealizowanego na zlecenie Allegro, Polacy do zakupów w sieci używają głównie tabletów i smartfonów (53% użytkowników). Ponad 90% z kolei […]

Jakie są główne narzędzia marketingu internetowego?
Categories
Marketing

Dawno minęły już czasy, gdy podstawą kampanii internetowych był mało wyszukany mailing. Współcześnie istnieje wiele narzędzi, które pozwalają na pozyskanie klientów przy wykorzystaniu sieci. Oto najważniejsze z nich: Content marketing Każda strona internetowa, także ta będąca jedynie środkiem do sprzedaży produktów i usług, powinna być zapełniona atrakcyjnymi treściami. Dziedzinę marketingu internetowego dbającego o ich tworzenie […]