System ERP usprawnia pracę w różnych działach przedsiębiorstwa – pomaga zautomatyzować procesy i polepszyć przepływ informacji. Im większa liczba takich procesów i im wyższy stopień ich zaawansowania, tym bardziej niezbędne staje się oprogramowanie, które uwzględnia te wszystkie kwestie. Procesy w firmie produkcyjnej Przedsiębiorstwa produkcyjne to firmy o szczególnej specyfice – przedsiębiorstwo wydobywcze, przetwórcze, montażowe czy […]

Czym są leady? Definicja i przykłady
Pozyskiwanie potencjalnych klientów jest bardzo ważne w prowadzeniu własnej firmy. Dlatego właśnie termin leadu bardzo często pojawia się w marketingu internetowym. Leady można dzielić na różne rodzaje w zależności od etapu w lejku sprzedażowym, na którym dana osoba się znajduje. Pozyskiwane są na wiele sposobów, na prztkład działaniami związanymi z SEO oraz z Google Ads. […]
Konfigurator produktu – wsparcie dla handlowca
Lubimy personalizować produkty. Jako klienci czujemy się wówczas wyjątkowo i mamy przeświadczenie, że dana rzecz w takim wydaniu należy wyłącznie do nas. Konfigurator produktu to z pewnością strzał w dziesiątkę, jeśli chcemy zaoferować swoim klientom takie wrażenia. Narzędzie to jednak ma jeszcze drugą stronę medalu – jest dużym wsparciem dla handlowca w procesie sprzedażowym. Na […]
Zwiększają sprzedaż i wyróżniają firmę na rynku – zalety konfiguratorów
Postęp w świecie cyfryzacji zmienia oblicze wielu firm. Jeszcze niedawno doświadczaliśmy stopniowego przechodzenia z ery papieru do plików komputerowych, a teraz przed nami kolejna zmiana – transformacja cyfrowa. Technologia nie stoi w miejscu i oferuje nam nowe rozwiązania. Dzisiaj bierzemy na tapet – konfiguratory 3D. Nowość, która nie ogranicza się wyłącznie do branży architektonicznej. Co […]
Na czym polega remarketing dynamiczny w Google Ads?
Remarketing polega na ponownym wyświetlaniu reklam skierowanych do osób, które już odwiedziły stronę internetową lub aplikację i były zainteresowane Twoimi usługami lub produktami. Ponowne wyświetlanie reklam jest możliwe dzięki umieszczeniu na stronie internetowej lub w aplikacji plików cookie, które identyfikują przeglądarkę lub urządzenie użytkownika. Co to jest remarketing dynamiczny? Remarketing dynamiczny to rodzaj remarketingu, który […]
Pomysły na wykorzystanie CRM w firmie produkcyjnej
Pomysły na wykorzystanie CRM w firmie produkcyjnej Skrót CRM pochodzi od określenia Customer Relationship Management i oznacza system zarządzania relacjami z klientem. To uniwersalne narzędzie, które pozwala wykonywać wiele zadań i osiągać różne cele jednocześnie. Dzięki niemu można gromadzić informacje na temat kontrahenta, określać kierunek dotychczasowych relacji i zdobywać nowych odbiorców. Pozwala to oczywiście na spersonalizowanie […]
Czym są konfiguratory produktów dla e-commerce?
Internet w zasadzie coraz mniej zaskakuje swoich użytkowników. Oferowane przez niego możliwości na początku są nowością, lecz w krótkim czasie zamieniają się w normę. Nie inaczej jest z konfiguratorami produktów, czyli narzędziami pozwalającymi dopasowywać artykuły i usługi do własnych gustów. Korzystamy z nich wtedy, gdy wybieramy kolor zasłon, dobieramy dodatkowe funkcje samochodu lub komponujemy autorską […]
Konfiguratory produktu – ich rola w biznesie
Polski rynek e-commerce jest uznawany za jeden z najszybciej rozwijających się. Na koniec 2021 roku mieliśmy zarejestrowanych ponad 52 tys. sklepów internetowych. Co to oznacza? Sektor sprzedaży online się zagęszcza, a to powoduje zwiększoną konkurencję. Większa konkurencja to z kolei przyczyna szukania rozmaitych sposobów na to, by się w tym tłumie wyróżnić. Jednym z nich […]
Internetowe Rewolucje Google – czy warto?
Internetowe Rewolucje Google to seria kursów, które mogą pomóc w zdobyciu wiedzy z zakresu marketingu internetowego, rozwoju kariery, danych oraz technologii. Wszystko odbywa się za pomocą platformy e-learningowej. Kurs jest całkowicie bezpłatny. Czym są Internetowe Rewolucje? Google Internetowe Rewolucje to zbiór materiałów edukacyjnych dotyczących marketingu internetowego w formie bezpłatnych kursów online. Kursy są podzielone na […]
CPC, CPM i CPL – co to takiego?
CPC, CPM i CPL to skróty od „cost per click”, „cost per mille” oraz „cost per lead”. W marketingu internetowym są one stosowane w celu określenia wydatków na reklamy. Modele rozliczeń w Google Ads Zamawiając kampanię reklamową, firmy mogą wybrać spośród kilku modeli rozliczeń, które będą odpowiednie dla ich budżetu i celów marketingowych. Google Ads […]