Internet w zasadzie coraz mniej zaskakuje swoich użytkowników. Oferowane przez niego możliwości na początku są nowością, lecz w krótkim czasie zamieniają się w normę. Nie inaczej jest z konfiguratorami produktów, czyli narzędziami pozwalającymi dopasowywać artykuły i usługi do własnych gustów. Korzystamy z nich wtedy, gdy wybieramy kolor zasłon, dobieramy dodatkowe funkcje samochodu lub komponujemy autorską […]
Konfiguratory produktu – ich rola w biznesie
Polski rynek e-commerce jest uznawany za jeden z najszybciej rozwijających się. Na koniec 2021 roku mieliśmy zarejestrowanych ponad 52 tys. sklepów internetowych. Co to oznacza? Sektor sprzedaży online się zagęszcza, a to powoduje zwiększoną konkurencję. Większa konkurencja to z kolei przyczyna szukania rozmaitych sposobów na to, by się w tym tłumie wyróżnić. Jednym z nich […]
CPC, CPM i CPL – co to takiego?
CPC, CPM i CPL to skróty od „cost per click”, „cost per mille” oraz „cost per lead”. W marketingu internetowym są one stosowane w celu określenia wydatków na reklamy. Modele rozliczeń w Google Ads Zamawiając kampanię reklamową, firmy mogą wybrać spośród kilku modeli rozliczeń, które będą odpowiednie dla ich budżetu i celów marketingowych. Google Ads […]
Jak zaplanować wdrożenie ERP w swojej firmie?
Z oprogramowania ERP korzystają setki firm. Tego typu system służy do zarządzania zasobami i procesami w kluczowych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Oprogramowanie ERP pomaga zorganizować księgowość i finanse oraz budżetowanie i raportowanie, produkcję i sprzedaż, obieg dokumentów oraz raporty i magazyny, obsługę magazynu oraz kadry i płacę. To rozwiązanie dla firm każdej wielkości i z różnych […]
Akademia Midero – Webinar – Transformacja Cyfrowa z wykorzystaniem środków UE
Transformacja cyfrowa to nie tylko nowa moda, to już konieczność dla przedsiębiorstw. Zapraszamy na kolejną edycję Akademii Midero. Dowiedź się jak przeprowadzić proces Transformacji Cyfrowej w Państwa firmie dotacją od 80 do 100% z maksymalną kwotą dofinansowania ze środków UE na poziomie 148 000 zł na firmę lub do 800 000 zł dla grup kapitałowych. […]
Jak założyć konto Google Ads bez uruchamiania kampanii?
Google Ads to usługa Google, która umożliwia firmom reklamowanie swoich produktów lub usług w Google i w całej sieci partnerskiej. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, oferując szereg różnych opcji kierowania, edycji i konfigurowania reklam. Współpraca z profesjonalną agencją Chcąc uruchomić kampanię Google Ads, warto wybrać profesjonalną agencję. Dlaczego? Ponieważ firmy, takie jak nasza, mają już doświadczenie […]
SEO a SEM – na czym polega różnica?
SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing) to cenne i potężne narzędzia w marketingu, które wydają się być podobne w tym, że są nastawione na generowanie ruchu pochodzącego z wyszukiwarki internetowej. Jednak kiedy skupimy się dokładnie na znaczeniu tych terminów, okazuje się, że SEM to działania szersze w swoim zakresie. Największa różnica między […]
Kampania SEM czyli działania Search Engine Marketing
Kampanie Search Engine Marketing, czyli w skrócie SEM, to działania marketingowe prowadzone w wyszukiwarkach internetowych. Ich najczęstszą formą są reklamy, linki sponsorowane oraz działania z zakresu pozycjonowania (SEO), które mają za zadanie dotrzeć do potencjalnych klientów. Marketing w wyszukiwarkach Marketing w wyszukiwarce to zbiór działań, które podejmowane są w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w […]
Wizytówka firmy Google Moja Firma – jak ją dodać i optymalizować
Chcesz zadbać o rozwój swojego biznesu w skali lokalnej i pozyskać nowych klientów? Załóż lub (jeśli już ją masz) zaktualizuj wizytówkę Google Moja Firma. Wizytówka Google Moja Firma sprawia, że stajesz się obecny w Mapach Google. Tym samym stwarzasz szansę, by odnalazły Cię osoby, które były w okolicy lub niedawno się tutaj wprowadziły i poszukują […]
Midero S. A. na 1 miejscu w Małopolsce w rankingu Diamentów Forbesa 2022!
Jest nam bardzo miło poinformować, że Midero znalazło się w gronie tegorocznych laureatów „Diamentów Forbesa” w kategorii 5-50 mln zł i to na 1 miejscu w Małopolsce, a 9 w Polsce. Ranking, opracowany we współpracy z wywiadownią gospodarczą Bisnode Polska na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firmy, docenia przedsiębiorstwa nie tylko za osiągnięte wyniki finansowe […]