Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Blog

Czym jest indeksowanie strony w Google?

Kiedy potencjalny klient wpisuje zapytanie w wyszukiwarkę Google w poszukiwaniu produktu, który sprzedaje Twoja firma, nie wyszukuje w internecie w czasie rzeczywistym. Można powiedzieć, że raczej szuka stron zaindeksowanych w Google. Zanim więc zaczniesz martwić się o to, jaką pozycję zajmie Twój sklep w wyszukiwarce, ważne jest, aby najpierw zrozumieć, w jaki sposób działa Google, […]

  • 13 września 2019

Google Search Console – co warto wiedzieć o tym narzędziu?

Każdy specjalista SEO, webmaster i marketingowiec ma do dyspozycji to potężne narzędzie. Można powiedzieć, że jego obsługa jest punktem obowiązkowym w zawodzie, ponieważ bez niego niewykonywalna jest skuteczna optymalizacja witryn internetowych. Tym narzędziem jest Google Search Console. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak wykorzystać narzędzie w codziennej pracy? Na te pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule. […]

  • 21 sierpnia 2019

Jaka jest struktura kampanii w Google Ads?

Uruchomienie pierwszej kampanii Google Ads to proces, któremu towarzyszą różne emocje – niepokój, strach i nadzieja, że inwestycja niebawem się zwróci. Istnieje co najmniej kilka jej rodzajów, ale jeśli dopiero zaczynasz przygodę z narzędziem, najlepiej zacząć od kampanii w sieci wyszukiwania. W pierwszej kolejności warto zdobyć wiedzę na temat tego, w jaki sposób jest ona […]

  • 7 sierpnia 2019

Jak mierzyć efekty kampanii PPC?

Uruchomienie kampanii PPC (pay-per-click) nie jest celem samym w sobie. Musisz poświęcić wystarczająco dużo czasu i zasobów, aby śledzić jej wydajność przez pewien okres. Podobnie jak w przypadku każdej innej inicjatywy marketingowej, powinieneś zmierzyć i przeanalizować jej skuteczność, aby zapewnić maksymalny zwrot z inwestycji. Oto kilka najlepszych praktyk, aby rozpocząć analizę kampanii PPC. Analizuj kampanię […]

  • 23 lipca 2019

Blog firmowy i jego wpływ na SEO

Blog firmowy to nie tylko świetny kanał budowania wizerunku marki jako eksperta w danej dziedzinie. To również taktyka marketingowa, która wykorzystuje blogowanie, aby zwiększyć widoczność twojej witryny w internecie. Blog biznesowy to kanał marketingowy, który podobnie jak media społecznościowe, e-mail marketing czy marketing bezpośredni, pomaga w rozwoju firmy. Blog firmowy kieruje ruch do twojej witryny […]

  • 9 lipca 2019

Jak rozmieścić słowa kluczowe na stronie?

Wybór odpowiednich fraz kluczowych jest bez wątpienia najbardziej strategicznym krokiem SEO. Pozycjonowanie dużej liczby tego typu słów pozwala przyciągnąć do witryny upragniony ruch na stronie. Jest on niezbędny w osiągnięciu sukcesu strony internetowej, a co za tym idzie – również sukcesu firmy. Wybór odpowiednich fraz kluczowych pozwala przyprowadzić na witrynę pożądaną liczbę odwiedzających ją użytkowników. Przydatności […]

  • 6 czerwca 2019

Czym jest przyjazny interfejs?

Interfejs użytkownika to w teorii wyświetlacz Heads up lub innymi słowy, główna, interaktywna strona internetowa jakiejkolwiek witryny odwiedzanej przez użytkownika. Im bardziej przyjazny interfejs użytkownika, tym większe prawdopodobieństwo, że osoba odwiedzająca daną witrynę wróci na nią ponownie. Jak sprawić, by interfejsy www były przyjazne dla użytkownika? Wszystko spoczywa w rękach projektanta stron internetowych. W interfejs […]

  • 23 maja 2019

Dlaczego analiza ruchu na stronie jest taka ważna?

O ile w mediach społecznościowych liczba polubień strony jest łatwa do zliczenia i przeanalizowania, o tyle w witrynie internetowej należy wdrożyć specjalne narzędzia analityczne. Aby dowiedzieć się, czy strona internetowa cieszy się dużym zainteresowaniem, należy aktywnie śledzić i monitorować każdy generowany na niej ruch. Na samym początku definicja ruchu na stronie może być nie do końca […]

  • 9 maja 2019

Czego możemy dowiedzieć się z Google Analytics?

Służące celom marketingowym Google Analytics już od 2005 roku, cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników poszukujących narzędzia, za pomocą którego możliwe jest monitorowanie ruchu na stronie internetowej. Google Analytics to bezpłatna usługa analityczna – służy głównie dogłębnemu sprawdzaniu szczegółowych informacji na temat użytkowników odwiedzających firmowe witryny. Jak działa Google Analytics? Aby uruchomić usługę Google Analytics […]

  • 25 kwietnia 2019

Katalogi NAP – wyróżnij się lokalnie

Wpisanie dokładnych i rzetelnych danych w katalogach NAP odgrywa kluczowe znaczenie dla wszystkich firm chcących wyróżnić się spośród konkurencji. Konsumenci mający w planach odwiedzenie miejscowego sklepu, restauracji czy innych punktów usługowych, często korzystają z wyszukiwarek internetowych, aby uzyskać szybką i rekomendowaną podpowiedź dotyczącą owej działalności. Współcześni klienci oczekują od firm dokładnych i natychmiastowych wyników wyszukiwania […]

  • 11 kwietnia 2019