3 najważniejsze cechy Google Analytics 4, których nie znajdziesz w poprzedniej wersji
Categories
Google Ads

GA4 to najnowsza wersja Google Analytics, która została wprowadzona w październiku 2020 roku. To odpowiedź na zmieniające się wymagania i potrzeby użytkowników, aby zapewnić lepsze śledzenie i analitykę danych na stronach internetowych i aplikacjach mobilnych. GA4 stanowi też reakcję na zmieniające się przepisy dotyczące prywatności i ochrony danych osobowych, poprzez oferowanie nowych narzędzi i metod […]

Kampania Google Ads nie konwertuje – co robić?
Categories
Brak kategorii

Przesyłanie danych o konwersjach do Google Ads jest niezwykle ważne, ponieważ pozwala to reklamodawcom na dokładne śledzenie, jakie działania marketingowe prowadzą do generowania konwersji na ich stronach internetowych. Dzięki zbieraniu danych o konwersjach w Google Ads, reklamodawcy mogą uzyskać informacje na temat skuteczności swoich działań, a algorytmy uczące się mogą na podstawie tych wskazówek realizować […]

Integracja CRM z ERP – jak powinna przebiegać?
Categories
CRM, ERP

Dziś o tym, dlaczego oba systemy, których wdrożenie oferujemy naszym klientom biznesowym – CRM oraz ERP – warto zintegrować ze sobą. Co daje to rozwiązanie? Komu przyda się najbardziej? Czy używając jednego oprogramowania, koniecznie trzeba inwestować w drugie? CRM, czyli system zarządzania klientami, to rozbudowane narzędzie, które służy do kompleksowej obsługi kontrahentów na różnych poziomach. […]

Czy moja firma potrzebuje systemu ERP?
Categories
ERP

W większości firm i organizacji mamy do czynienia z wieloma procesami, które często bywają nieco skomplikowane. Aby przedsiębiorstwo działało sprawnie i skutecznie, trzeba w odpowiedni sposób tymi procesami zarządzać. Podstawą procesów w firmie są oczywiście ludzie, potrzebują oni jednak odpowiednich narzędzi. Jak połączyć pracę różnych jednostek i działów w obrębie organizacji, żeby współpraca wewnątrz firmy […]

Dedykowane systemy CRM vs. pudełkowe rozwiązania – jaki CRM wybrać?
Categories
CRM

Systemy CRM, czyli oprogramowania do obsługi klienta, to dynamicznie rozwijająca się technologia. Pierwsze systemy były prostymi narzędziami, które obsługiwały podstawowe procesy w firmie. Obecne rozwiązania to kompleksowe oprogramowanie o wielu funkcjach, które łączą dane z różnych obszarów działalności firmy – sprzedaży, marketingu i księgowości. Nowoczesne oprogramowanie CRM to zaawansowane zbiory danych, które pozwalają analizować, kształtować, […]

Czym jest CTR? Poznaj podstawy optymalizacji
Categories
Marketing

Dodanie reklamy nie oznacza końca działań promocyjnych. Bieżąca analiza kampanii, kontrola statystyk i uaktualnianie informacji to jedne z wielu czynności, na które składa się skuteczny proces rozwoju marki w Internecie. Współczynnik klikalności — Click Through Rate — jest wskaźnikiem, który pomaga określić, czy podjęte działania marketingowe przynoszą pozytywne skutki.  Co to jest CTR? Współczynnik klikalności […]

Rodo a formularze kontaktowe
Categories
Biznes

Spotykane przez nas na każdym kroku popularne RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE). W związku z wszechobecnym przetwarzaniem danych osobowych w dokumencie z 2016 roku zawarto ustalenia pomagające chronić interesy obywateli. Skonstruowano również przepisy o swobodnym przepływie owych danych osobowych, które go nie ograniczają ani nie zakazują, lecz poprawiają bezpieczeństwo. O jakie przetwarzanie […]

Ostatni nabór na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus (Mbony Plus)
Categories
Dofinansowania

Został ogłoszony nabór na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus. Termin rozpoczęcia naboru to 20.03.2023 o godzinie 9:00. W związku z zbliżającym się terminem końca projektu, jest to najprawdopodobniej ostatni nabór. Najważniejsze informacje o dotacji Mbony Plus: W ramach Akademii Midero prowadzonej przez Fundację Midero realizujemy cykl szkoleń dla przedsiębiorców przygotowujący do samodzielnego pozyskania środków oraz wyjaśniający […]

Jak wybrać idealne Call-to-action dla swojej reklamy?
Categories
Marketing

Mianem Call-to-action (ang. wezwanie do działania, CTA) określa się krótkie, ale sugestywne wyrażenie, które mobilizuje klienta do wykonania określonej akcji. Najczęściej jest to zakup danego produktu lub bliższe zapoznanie się z nim. Zachęta ma postać przycisku lub linku, które przekierowują internautę na stronę z przygotowaną ofertą. Długa historia krótkiej zachęty Call-to-action, wbrew pozorom, nie jest wynalazkiem […]