Czym jest CTR? Poznaj podstawy optymalizacji
Categories
Marketing

Dodanie reklamy nie oznacza końca działań promocyjnych. Bieżąca analiza kampanii, kontrola statystyk i uaktualnianie informacji to jedne z wielu czynności, na które składa się skuteczny proces rozwoju marki w Internecie. Współczynnik klikalności — Click Through Rate — jest wskaźnikiem, który pomaga określić, czy podjęte działania marketingowe przynoszą pozytywne skutki.  Co to jest CTR? Współczynnik klikalności […]

Rodo a formularze kontaktowe
Categories
Biznes

Spotykane przez nas na każdym kroku popularne RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE). W związku z wszechobecnym przetwarzaniem danych osobowych w dokumencie z 2016 roku zawarto ustalenia pomagające chronić interesy obywateli. Skonstruowano również przepisy o swobodnym przepływie owych danych osobowych, które go nie ograniczają ani nie zakazują, lecz poprawiają bezpieczeństwo. O jakie przetwarzanie […]

Ostatni nabór na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus (Mbony Plus)
Categories
Dofinansowania

Został ogłoszony nabór na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus. Termin rozpoczęcia naboru to 20.03.2023 o godzinie 9:00. W związku z zbliżającym się terminem końca projektu, jest to najprawdopodobniej ostatni nabór. Najważniejsze informacje o dotacji Mbony Plus: W ramach Akademii Midero prowadzonej przez Fundację Midero realizujemy cykl szkoleń dla przedsiębiorców przygotowujący do samodzielnego pozyskania środków oraz wyjaśniający […]

Jak wybrać idealne Call-to-action dla swojej reklamy?
Categories
Marketing

Mianem Call-to-action (ang. wezwanie do działania, CTA) określa się krótkie, ale sugestywne wyrażenie, które mobilizuje klienta do wykonania określonej akcji. Najczęściej jest to zakup danego produktu lub bliższe zapoznanie się z nim. Zachęta ma postać przycisku lub linku, które przekierowują internautę na stronę z przygotowaną ofertą. Długa historia krótkiej zachęty Call-to-action, wbrew pozorom, nie jest wynalazkiem […]

Co możesz zrobić, aby Twoja strona była lepiej widoczna w Google?
Categories
Marketing, SEO

Jak zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania Google? Jest to jedno z najczęściej zadawanych pytań przez właścicieli stron internetowych. Z pomocą przychodzą narzędzia SEO, czyli techniki optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, jakie działania możesz podjąć, aby Twoja strona była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania Google. Słowa kluczowe Pierwszym krokiem jest wybór […]

Jak wykorzystać analitykę webową do analizy kosztów i zysków związanych z e-commerce?
Categories
Google Ads, Marketing

Analityka webowa jest niezbędna do efektywnego zarządzania stronami e-commerce. Umożliwia ona monitorowanie i analizowanie danych, takich jak ruch na stronie, konwersje, koszty reklamowe oraz zyski. W ten sposób przedsiębiorcy mogą dokonywać świadomych decyzji biznesowych, a także dostosowywać swoje działania marketingowe do potrzeb i oczekiwań swoich klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jak wykorzystać analitykę webową do […]

Jak wykorzystać Google Analytics 4 do zoptymalizowania kampanii reklamowych?
Categories
Google Ads, Marketing

Google Analytics 4 to narzędzie analityczne, które oferuje wiele możliwości w analizie ruchu na stronie internetowej, a także w optymalizacji kampanii reklamowych. Dzięki zastosowaniu tej platformy, możemy zbierać cenne informacje o naszych użytkownikach i ich zachowaniach, a następnie wykorzystać je w celu poprawienia efektywności naszych działań marketingowych. W tym artykule opowiemy, jak wykorzystać Google Analytics […]

Jak wykorzystać wiedzę z zakresu SEO do wzrostu ruchu na stronie internetowej?
Categories
Marketing, SEO

Optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych to proces, który ma na celu poprawę pozycji witryny w wynikach organicznych. Dzięki temu użytkownicy, którzy szukają określonych produktów lub usług, mogą łatwo znaleźć witrynę na górze wyników wyszukiwania. W tym tekście przedstawimy kilka prostych i skutecznych sposobów, jak wykorzystać wiedzę z zakresu SEO do wzrostu ruchu na stronie […]

Możliwości konfiguratora produktów dla e-commerce
Categories
Konfiguratory 3D

Transformacja cyfrowa wchodzi do różnych biznesów z coraz większym rozmachem. Jednym ze sposobów jej aktywacji w świecie e-commerce jest wdrożenie konfiguratora produktu 3D. Jakie zmiany łączą się z rozpoczęciem korzystania z tej innowacji? Jakie niesie ona ze sobą korzyści i możliwości? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na te pytania.  Przyspieszenie Różne rodzaje konfiguratorów mogą […]

Czym jest Akademia Menadżera MMŚP – kompetencje w zakresie cyfryzacji?
Categories
Biznes, Dofinansowania, Transformacja cyfrowa

Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP) jest jednym z kluczowych celów Unii Europejskiej. Wiąże się to z podnoszeniem kompetencji osób zarządzających firmą. Szczególną uwagę w ostatnich latach poświęca się poszerzaniu wiedzy w zakresie transformacji cyfrowej.  Jeżeli Twoje przedsiębiorstwo należy do sektora MMŚP, a Ty myślisz o poprawie jego konkurencyjności na rynku, koniecznie zapoznaj się […]