Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Blog

SEO copywriting: jak pisać teksty seo?

Odpowiadać na pytanie, jak pisać teksty to trochę jak tłumaczyć, jak śpiewać piosenki. Jednym wychodzi czysto, a inni fałszują. Za to wyjaśniać, jak pisać teksty SEO to już zupełnie inna historia. Poniżej prezentujemy najważniejsze zasady, którymi warto kierować się w SEO copywritingu, jeśli zależy nam na wypracowaniu wysokich pozycji dla naszej strony. Co to są […]

  • Autor: midero
  • 22 czerwca 2023
adsówka

Jak wykorzystać Google Ads do generowania ruchu?

Google Ads to narzędzie, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i zwiększenie ruchu na stronie internetowej. W poniższym tekście przedstawimy kilka wskazówek, jak skutecznie wykorzystać to narzędzie. Określenie celów reklamy Określanie celów reklamy jest niezwykle ważnym krokiem w tworzeniu skutecznej kampanii Google Ads. Bez jasno określonych celów, trudno będzie ocenić sukces kampanii oraz […]

  • Autor: midero
  • 20 czerwca 2023
seo

Cechy dobrego zaplecza SEO

Chcesz, aby Twoja witryna internetowa wyświetlała się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania? Jednym ze sprawdzonych sposobów, który pomaga w osiągnięciu tego celu, są zaplecza SEO. Co to właściwie takiego i jak wyłonić te najlepsze, podpowiadamy w dzisiejszym artykule. Czym jest zaplecze SEO? Zaplecze SEO zazwyczaj rozumiane jest na dwa sposoby. Pierwszy z nich mówi […]

  • Autor: midero
  • 19 czerwca 2023
strategia marketingowa dla firmy

Dlaczego pakiet usług marketingowych to najlepsza opcja promocji firmy?

Marketing to złożony proces, dzięki któremu twoja firma może zostać zauważona przez ludzi, którzy potrzebują lub po prostu chcą skorzystać z twoich produktów lub usług. Wiele małych firm tworzy wspaniałe pomysły na biznes, jednak bez odpowiednich usług marketingowych nie udaje im się tych pomysłów wprowadzić na rynek. Małe i średnie firmy muszą zrozumieć znaczenie strategii […]

  • Autor: midero
  • 14 czerwca 2023
optymalizacja seo jako proces

Dlaczego SEO to proces, a nie jednorazowa usługa?

Planujesz skorzystać z usług pozycjonerskich? Zastanawiasz się jak szybko możesz spodziewać się efektów? Interesuje Cię, jak długo się będą utrzymywać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. W dużym skrócie przedstawimy, na czym polega praca pozycjonerów i rozprawimy się z kilkoma najczęściej powtarzanymi mitami dotyczącymi branży SEO. SEO – co to jest? Czym jest […]

  • Autor: midero
  • 10 czerwca 2023
seo czy sem - co się bardziej opłaca?

Różnica między wynikami organicznymi i sponsorowanymi w wyszukiwarce Google

Google od wielu lat jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Przechodzi przez nią dziennie około 8,5 miliarda zapytań. Wyniki wyszukiwania, które pojawiają się w odpowiedzi na wpisanie określonej frazy, można generalnie podzielić na organiczne i sponsorowane. Jeżeli jeszcze nie wiesz, czym się od siebie różnią i jak algorytmy Google ustalają ich kolejność – w tym artykule […]

  • Autor: midero
  • 6 czerwca 2023

Data Layer – co to jest i jak go sprawdzić?

Data layer (ang. warstwa danych) to termin używany w kontekście tworzenia stron internetowych i aplikacji internetowych. Oznacza on część kodu strony internetowej, która przechowuje i udostępnia dane w sposób, który umożliwia łatwe przetwarzanie i wykorzystanie ich przez różne skrypty i narzędzia. Zrozumienie Data Layer W praktyce, data layer to zwykle obiekt JavaScript, który zawiera informacje […]

PPSC, ulga na ekspansję

Ulga na ekspansję

Ulga na ekspansję to nowa ulga kosztowa pozwalająca na podwójne odliczenie wartości kosztów

  • Autor: midero
  • 2 czerwca 2023
Na czym polega remarketing dynamiczny w Google Ads?

Na czym polega remarketing dynamiczny w Google Ads?

Remarketing polega na ponownym wyświetlaniu reklam skierowanych do osób, które już odwiedziły stronę internetową lub aplikację i były zainteresowane Twoimi usługami lub produktami. Ponowne wyświetlanie reklam jest możliwe dzięki umieszczeniu na stronie internetowej lub w aplikacji plików cookie, które identyfikują przeglądarkę lub urządzenie użytkownika.  Co to jest remarketing dynamiczny? Remarketing dynamiczny to rodzaj remarketingu, który […]

Google Tag Manager - co to jest?

Google Tag Manager – co to jest?

Google Tag Manager to bezpłatne narzędzie do zarządzania tagami, które umożliwia lepszą kontrolę nad tym, jakie informacje są gromadzone na stronach internetowych. Użytkownicy mogą łatwo dodawać, usuwać i modyfikować tagi w ramach tej aplikacji, co pozwala im lepiej dostosowywać się do zmieniających się potrzeb. Ponadto mogą przeglądać i debugować tagi. Co daje Google Tag Manager? […]