Co oznaczają najpopularniejsze kody odpowiedzi HTTP?
Categories
Aplikacje webowe

Tworzenie strony internetowej nie kończy się wraz z jej oficjalną publikacją dla grona odbiorców. W dalszej kolejności wymagana jest jej stała aktualizacja i sprawdzanie czy nie pojawiają się błędy, np. w postaci nieaktywnych linków, które kierują do miejsc, jakie zostały usunięte z naszej witryny w czasie jej dostępności. Jeśli użytkownik trafi na taką podstronę, zobaczy […]

Na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu dla strony lub sklepu internetowego?
Categories
Biznes

Szukasz idealnego hostingu dla strony lub sklepu internetowego? Chcesz, aby Twoja strona działała płynnie i bez zarzutu? Świetnie się składa! Wiemy, na co musisz zwrócić uwagę, aby jak najlepiej dostosować tę usługę do indywidualnych potrzeb Twojego produktu cyfrowego. Przygotowaliśmy też parę wskazówek, które pomogą osiągnąć maksimum stabilności działania Twojej strony. Z tego artykułu dowiesz się: […]

Czym jest przyjazny interfejs?
Categories
Aplikacje mobilne, Aplikacje webowe

Interfejs użytkownika to w teorii wyświetlacz Heads Up lub innymi słowy – interaktywna strona internetowa jakiejkolwiek witryny odwiedzanej przez użytkownika. W teoretycznym znaczeniu interfejs określa zasady komunikacji między człowiekiem a komputerem. Im bardziej przyjazny interfejs użytkownika, tym większe prawdopodobieństwo, że osoba odwiedzająca daną witrynę wróci na nią ponownie. Przyjazny interfejs jest integralny z innymi elementami […]

Optymalizacja Core Web Vitals: klucz do poprawy wydajności strony i satysfakcji użytkowników
Categories
SEO

Na pozycjonowanie stron internetowych ma wpływ wiele czynników: jakość treści, użycie słów i fraz kluczowych, odpowiednia struktura tekstów. Ale to nie wszystko. Od 2021 roku Google oficjalnie potwierdził, że jednym z tzw. czynników rankingowych będzie zestaw wskaźników Core Web Vitals. Co to takiego? Core Web Vitals a SEO Istnieje wiele wskaźników, które pokazują nam, jak […]

Jakich informacji dostarcza mapa ciepła?
Categories
Marketing

Chcesz dowiedzieć się, czy Twoja witryna jest dobrze dopasowana do potrzeb użytkowników? A może jesteś właśnie w trakcie audytu SXO i zastanawiasz się, czy strona jest intuicyjna w obsłudze i nieprzeładowana treścią? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarczą Ci mapy ciepła. Czym jest mapa ciepła? Co to jest tak właściwie ta mapa ciepła? Heat […]

Internetowe Rewolucje Google – czy warto?
Categories
Marketing

Jak bez wychodzenia z domu i za darmo zdobyć przydatną wiedzę i umiejętności? Wystarczy komputer z dostępem do Internetu i założenie konta – w ten sposób niemal każdy może wziąć udział w jednym ze szkoleń online w ramach Internetowych Rewolucji Google, przeznaczonych dla firm i prywatnych użytkowników, którzy chcą inwestować w swój rozwój i karierę. […]

AI BOOST – rewolucja Twoich działań z pomocą sztucznej inteligencji
Categories
Marketing

Czy Twoja kreatywność potrzebuje turboładowania? Czy byłeś kiedykolwiek zazdrosny o supermoce Tony’ego Starka, który w mgnieniu oka potrafi stworzyć niesamowite innowacje? Przywitaj GPT-4 – sztuczną inteligencję, która przewyższa Tony’ego Starka, bo nie wymaga specjalnego kostiumu ani bilionów na koncie! Tak, dobrze przeczytałeś. GPT-4, technologiczne cudo OpenAI, zyskuje na sile i zdobywa miliony użytkowników szybciej niż […]

Brand marketing – co to znaczy i do czego służy?
Categories
Marketing

Brand marketing to niezwykle szerokie pojęcie, pod którym kryje się cała strategia i wszystkie działania podejmowane przez firmę w celu budowania marki. Może być wykorzystywany w wielu celach: do promowania pozytywnego wizerunku, zwiększania rozpoznawalności, budowania lojalności klientów oraz osiągania przewagi na rynku. Artykuł dedykujemy osobom, które chcą dowiedzieć się, co to znaczy brand marketing oraz […]

SEO copywriting: jak pisać teksty seo?
Categories
Marketing, SEO

Odpowiadać na pytanie, jak pisać teksty to trochę jak tłumaczyć, jak śpiewać piosenki. Jednym wychodzi czysto, a inni fałszują. Za to wyjaśniać, jak pisać teksty SEO to już zupełnie inna historia. Poniżej prezentujemy najważniejsze zasady, którymi warto kierować się w SEO copywritingu, jeśli zależy nam na wypracowaniu wysokich pozycji dla naszej strony. Co to są […]

Jak wykorzystać Google Ads do generowania ruchu?
Categories
Google Ads, Marketing

Google Ads to narzędzie, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i zwiększenie ruchu na stronie internetowej. W poniższym tekście przedstawimy kilka wskazówek, jak skutecznie wykorzystać to narzędzie. Określenie celów reklamy Określanie celów reklamy jest niezwykle ważnym krokiem w tworzeniu skutecznej kampanii Google Ads. Bez jasno określonych celów, trudno będzie ocenić sukces kampanii oraz […]