Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Blog

Kampania SEM — czym są działania Search Engine Marketing?

Kampania SEM czyli działania Search Engine Marketing

Kampanie Search Engine Marketing, czyli w skrócie SEM, to działania marketingowe prowadzone w wyszukiwarkach internetowych. Ich najczęstszą formą są reklamy, linki sponsorowane oraz działania z zakresu pozycjonowania (SEO), które mają za zadanie dotrzeć do potencjalnych klientów.  Marketing w wyszukiwarkach Marketing w wyszukiwarce to zbiór działań, które podejmowane są w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w […]

  • 22 lipca 2022
Wizytówka Google Moja

Wizytówka firmy Google Moja Firma – jak ją dodać i optymalizować

Chcesz zadbać o rozwój swojego biznesu w skali lokalnej i pozyskać nowych klientów? Załóż lub (jeśli już ją masz) zaktualizuj wizytówkę Google Moja Firma.  Wizytówka Google Moja Firma sprawia, że stajesz się obecny w Mapach Google. Tym samym stwarzasz szansę, by odnalazły Cię osoby, które były w okolicy lub niedawno się tutaj wprowadziły i poszukują […]

  • 17 marca 2022

Midero S. A. na 1 miejscu w Małopolsce w rankingu Diamentów Forbesa 2022!

Jest nam bardzo miło poinformować, że Midero znalazło się w gronie tegorocznych laureatów „Diamentów Forbesa” w kategorii 5-50 mln zł i to na 1 miejscu w Małopolsce, a 9 w Polsce.  Ranking, opracowany we współpracy z wywiadownią gospodarczą Bisnode Polska na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firmy, docenia przedsiębiorstwa nie tylko za osiągnięte wyniki finansowe […]

  • 18 lutego 2022
Midero wśród laureatów rankingu Deloitte Technology Fast50

Midero #16 w rankingu Deloitte Technology Fast50

Mamy się czym pochwalić! Znaleźliśmy się w gronie tegorocznych laureatów rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej “Deloitte Technology Fast 50 CE”, w kategorii głównej Fast 50. Ten rok był rekordowy – spłynęło ponad 450 zgłoszeń, w tym ponad 140 z Polski. Konkurencja była ogromna, w związku z czym, aby dostać się do rankingu Fast50 wymagany […]

  • 25 listopada 2021

Dołączamy do grona firm ze statusem Centrum Badawczo Rozwojowego

Z niezmierną radością pragniemy poinformować, że spółka Midero uzyskała status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Tym samym dołączyliśmy do niewielkiego grona 54 polskich firm posiadających ten status, wspierających krajowy system innowacji. Jako przedsiębiorstwo niebędące instytutem badawczym, od lat prowadzimy badania i prace rozwojowe, stanowimy wsparcie techniczne i naukowe dla sektora informatyczno-inżynierskiego. Teraz swoją działalność możemy przypieczętować statusem nadanym […]

  • 8 listopada 2021

Bony Sukcesu

W lipcu 2019 ruszył projekt “Bony Sukcesu”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Bazy usług Rozwojowych PARP, którego celem jest wsparcie przedsiębiorstwa w dostępie od specjalistycznych usług doradczych. Dotacje będą przyznawane w formie bonów, które można wykorzystać na wybrane usługi doradcze. Wykonawcami usług doradczych mogą być wyłącznie firmy posiadające akredytację Bazy Usług Rozwojowych PARP w […]

  • 29 lipca 2021

Małopolskie Bony Rozwojowe Plus (Mbon Plus)

Informacja o naborze na Mbony Plus Ostatni nabór (ETAP 1) na Małopolskie Bony Rozwojowe Plus ruszył 10 stycznia 2022 roku o godzinie 9:00 i zakończył się ok. 9:22.  Obecnie zakończył się ETAP 2 wnioskowania, którego termin upływał 11.01.2022 o godzinie 23.59. Operator dofinansowania weryfikuje terminowo zgłoszone Wnioski w ramach Etapu 2. Masz pytania? Napisz do […]

  • 5 kwietnia 2021

Kto może zostać content managerem? Odpowiadamy na naszym przykładzie

Content manager to ważne stanowisko w agencji zajmującej się pozycjonowaniem. Osoba ta odpowiedzialna jest za zarządzanie nie tylko treścią, ale również zespołem ludzi. Taki etat niesie ze sobą wiele wyzwań, jednak daje też możliwość nieustannego rozwoju. Jakimi cechami wyróżnia się content manager? Piszemy o tym w dzisiejszym artykule. Content manager to osoba, która potrafi czarować słowem. […]

  • 3 marca 2021

Co obejmuje audyt SEO? Sprawdź, w jakim stanie są Twoje teksty

Audyt treści to jej sprawdzenie pod kątem wpływu na pozycjonowanie. Znaczenie ma tutaj nie tylko długość czy obecność słów kluczowych, ale też to, czy podane informacje są atrakcyjne dla czytelnika. Analiza treści na stronie to bardzo ważny element audytu SEO. Jednym z podstawowych kroków, które wykonuje się przed rozpoczęciem pozycjonowania strony, jest przeprowadzenie audytu SEO. Polega […]

  • 25 lutego 2021

Komunikacja wizualna marki – czy warto tworzyć ją samodzielnie?

Grafiki, logo, zdjęcia i projekty, których używasz do promowania swojej firmy, tworzą komunikację wizualną marki. Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale to właśnie one opowiadają historię firmy. Przekazując osobowość, wartości i cele, mogą być jednym z najlepszych narzędzi łączących przedsiębiorstwo z klientami. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jak stworzyć silną i skuteczną komunikację wizualną, aby […]

  • 12 lutego 2021