Odpowiadać na pytanie, jak pisać teksty to trochę jak tłumaczyć, jak śpiewać piosenki. Jednym wychodzi czysto, a inni fałszują. Za to wyjaśniać, jak pisać teksty SEO to już zupełnie inna historia. Poniżej prezentujemy najważniejsze zasady, którymi warto kierować się w SEO copywritingu, jeśli zależy nam na wypracowaniu wysokich pozycji dla naszej strony. Co to są […]
Jak wykorzystać Google Ads do generowania ruchu?
Google Ads to narzędzie, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i zwiększenie ruchu na stronie internetowej. W poniższym tekście przedstawimy kilka wskazówek, jak skutecznie wykorzystać to narzędzie. Określenie celów reklamy Określanie celów reklamy jest niezwykle ważnym krokiem w tworzeniu skutecznej kampanii Google Ads. Bez jasno określonych celów, trudno będzie ocenić sukces kampanii oraz […]
Cechy dobrego zaplecza SEO
Chcesz, aby Twoja witryna internetowa wyświetlała się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania? Jednym ze sprawdzonych sposobów, który pomaga w osiągnięciu tego celu, są zaplecza SEO. Co to właściwie takiego i jak wyłonić te najlepsze, podpowiadamy w dzisiejszym artykule. Czym jest zaplecze SEO? Zaplecze SEO zazwyczaj rozumiane jest na dwa sposoby. Pierwszy z nich mówi […]
Dlaczego pakiet usług marketingowych to najlepsza opcja promocji firmy?
Marketing to złożony proces, dzięki któremu twoja firma może zostać zauważona przez ludzi, którzy potrzebują lub po prostu chcą skorzystać z twoich produktów lub usług. Wiele małych firm tworzy wspaniałe pomysły na biznes, jednak bez odpowiednich usług marketingowych nie udaje im się tych pomysłów wprowadzić na rynek. Małe i średnie firmy muszą zrozumieć znaczenie strategii […]
Dlaczego SEO to proces, a nie jednorazowa usługa?
Planujesz skorzystać z usług pozycjonerskich? Zastanawiasz się jak szybko możesz spodziewać się efektów? Interesuje Cię, jak długo się będą utrzymywać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. W dużym skrócie przedstawimy, na czym polega praca pozycjonerów i rozprawimy się z kilkoma najczęściej powtarzanymi mitami dotyczącymi branży SEO. SEO – co to jest? Czym jest […]
Różnica między wynikami organicznymi i sponsorowanymi w wyszukiwarce Google
Google od wielu lat jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Przechodzi przez nią dziennie około 8,5 miliarda zapytań. Wyniki wyszukiwania, które pojawiają się w odpowiedzi na wpisanie określonej frazy, można generalnie podzielić na organiczne i sponsorowane. Jeżeli jeszcze nie wiesz, czym się od siebie różnią i jak algorytmy Google ustalają ich kolejność – w tym artykule […]
Data Layer – co to jest i jak go sprawdzić?
Data layer (ang. warstwa danych) to termin używany w kontekście tworzenia stron internetowych i aplikacji internetowych. Oznacza on część kodu strony internetowej, która przechowuje i udostępnia dane w sposób, który umożliwia łatwe przetwarzanie i wykorzystanie ich przez różne skrypty i narzędzia. Zrozumienie Data Layer W praktyce, data layer to zwykle obiekt JavaScript, który zawiera informacje […]
Ulga na ekspansję
Ulga na ekspansję to nowa ulga kosztowa pozwalająca na podwójne odliczenie wartości kosztów
Na czym polega remarketing dynamiczny w Google Ads?
Remarketing polega na ponownym wyświetlaniu reklam skierowanych do osób, które już odwiedziły stronę internetową lub aplikację i były zainteresowane Twoimi usługami lub produktami. Ponowne wyświetlanie reklam jest możliwe dzięki umieszczeniu na stronie internetowej lub w aplikacji plików cookie, które identyfikują przeglądarkę lub urządzenie użytkownika. Co to jest remarketing dynamiczny? Remarketing dynamiczny to rodzaj remarketingu, który […]
Google Tag Manager – co to jest?
Google Tag Manager to bezpłatne narzędzie do zarządzania tagami, które umożliwia lepszą kontrolę nad tym, jakie informacje są gromadzone na stronach internetowych. Użytkownicy mogą łatwo dodawać, usuwać i modyfikować tagi w ramach tej aplikacji, co pozwala im lepiej dostosowywać się do zmieniających się potrzeb. Ponadto mogą przeglądać i debugować tagi. Co daje Google Tag Manager? […]