Zabłocie 23/23 30-701 Kraków
Zadzwoń +48 535 588 571
Napisz do nas info@midero.pl

Blog

Ilość czy jakość? Najnowsze trendy w tekstach SEO

Kluczową lekcją, jaką dał nam rok 2020, jest to, że cały czas możemy spodziewać się nieoczekiwanych zmian. Wprowadzono gwałtowne obostrzenia, wiele firm zbankrutowało, a inne musiały dostosować się do nowych realiów. Jednak mimo to, jedno pozostaje niezmienne – potrzeba komunikacji. Jeszcze nigdy konkurencja w zdobywaniu uwagi odbiorców nie była tak duża! Dzięki temu dwie kwestie […]

  • 20 stycznia 2021

Czym jest internet rzeczy?

Od kilku lat słyszymy o internecie rzeczy (ang. Internet of things, IoT) i jego znaczącym wpływie na niemal wszystkie płaszczyzny życia – od sposobu, w jaki robimy zakupy i podróżujemy, aż po sferę biznesową – zarządzaniem produkcją czy śledzeniem zapasów magazynowych. Ale czym właściwie jest internet rzeczy? W jaki sposób działa? I czy naprawdę może zmienić nasze życie? Odpowiadamy […]

  • 13 stycznia 2021

Czym są pliki cookie w przeglądarce internetowej?

Pliki cookie to małe fragmenty danych, przechowywane jako pliki tekstowe w przeglądarce internetowej. Witryny wykorzystują te informacje do śledzenia aktywności użytkowników i włączania funkcji specyficznych dla każdego z nich. Pliki cookie są również nieodłączną częścią funkcjonowania sieci, ale także źródłem obaw o prywatność i bezpieczeństwo. Z tego właśnie powodu, każdy użytkownik powinien wiedzieć i rozumieć, […]

  • 14 grudnia 2020

Czym jest administrowanie stroną www?

Utworzenie i uruchomienie witryny www to tylko pierwszy krok do budowania obecności Twojej firmy w Internecie. Istnieje wiele zadań związanych z aktualizowaniem i zarządzaniem witryną, które należy wykonywać regularnie. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, czym jest administrowanie stroną www i dlaczego warto powierzyć to zadanie specjalistom. Czym właściwie jest administrowanie witryną? Administrowanie stroną to praktyka […]

  • 7 grudnia 2020

Czy system CRM jest zgodny z RODO?

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) jest egzekwowane we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej od 25 maja 2018 r. Zastępując nieaktualną dyrektywę o ochronie danych z 1995 r., zawiera przepisy, które nakładają na przedsiębiorstwa obowiązek ochrony danych osobowych i prywatności obywateli UE. Co to oznacza dla firm? Powinny one przestrzegać nowego podejścia do prywatności i […]

  • 20 listopada 2020

Link Ghosts – co warto wiedzieć o mocy linków duchów?

Jeśli w swojej pracy masz do czynienia z SEO, powinieneś nieustannie aktualizować swoją wiedzę. Jedną z koncepcji, o której być może wcześniej nie słyszałeś, są echa linków lub linki duchy. Czym one są i jak wpływają na SEO? Czytaj dalej, aby poznać najważniejsze informacje.  Jak działają linki w Twojej strategii SEO Przede wszystkim musimy zbadać linki i ich […]

  • 5 listopada 2020

Trendy konsumenckie – czemu warto być na bieżąco?

Dla marketerów wszystkich branż kluczowe jest, aby być na bieżąco z trendami konsumenckimi. Termin trend w tym wypadku nie odnosi się do konkretnych marek lub stylów, które mogą być obecnie modne, ale do podstawowych wartości, które kierują konsumentów w stronę określonych produktów i usług. Oczywiście, w wielu przypadkach wartości są uniwersalne. Kto z nas nie […]

  • 20 października 2020

Przekierowania w SEO – co warto o nich wiedzieć?

Witryny internetowe zmieniają strukturę – administratorzy usuwają podstrony lub w razie potrzeby przenoszą strony www z jednej domeny na drugą. Prawidłowe obchodzenie się z przekierowaniami jest kluczowe, aby uniknąć spadków w wynikach wyszukiwania, pomóc robotom zrozumieć dokonane zmiany oraz zapewnić użytkownikom komfort przeglądania witryny. Dzięki takim zabiegom osoba odwiedzająca stronę zamiast trafiać na tę nieistniejącą, automatycznie […]

  • 6 października 2020

Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie? Przykładowe działania

Pewność, że to właśnie nasze oferty lub usługi będą się pojawiały jako pierwsze podczas wyszukiwania ich przez klientów, jest nieoceniona w prowadzeniu firmy. Daje poczucie stabilności i otwiera na nowe wyzwania. Owa widoczność to jednak nie tylko optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i inwestowanie wyłącznie w reklamy typu PPC (płatność za kliknięcie). Istnieje wiele sposobów na zwiększenie na […]

  • 30 września 2020

Jak stworzyć przyjazną nawigację na stronie? 

W dzisiejszych czasach wielu właścicieli witryn skupia się wyłącznie na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Jednak zapewnienie przyjaznej nawigacji na stronie jest ważniejsze niż mogłoby się wydawać. Ku zaskoczeniu niektórych, nawigacja w witrynie i optymalizacja SEO idą ze sobą… w parze. Dlaczego tak jest? Gdy wyszukiwarki zrozumieją nawigację w Twojej witrynie, z większym prawdopodobieństwem wyświetlą ją […]

  • 16 września 2020