AI BOOST – rewolucja Twoich działań z pomocą sztucznej inteligencji
Categories
Marketing

Czy Twoja kreatywność potrzebuje turboładowania? Czy byłeś kiedykolwiek zazdrosny o supermoce Tony’ego Starka, który w mgnieniu oka potrafi stworzyć niesamowite innowacje? Przywitaj GPT-4 – sztuczną inteligencję, która przewyższa Tony’ego Starka, bo nie wymaga specjalnego kostiumu ani bilionów na koncie! Tak, dobrze przeczytałeś. GPT-4, technologiczne cudo OpenAI, zyskuje na sile i zdobywa miliony użytkowników szybciej niż […]

Brand marketing – co to znaczy i do czego służy?
Categories
Marketing

Brand marketing to niezwykle szerokie pojęcie, pod którym kryje się cała strategia i wszystkie działania podejmowane przez firmę w celu budowania marki. Może być wykorzystywany w wielu celach: do promowania pozytywnego wizerunku, zwiększania rozpoznawalności, budowania lojalności klientów oraz osiągania przewagi na rynku. Artykuł dedykujemy osobom, które chcą dowiedzieć się, co to znaczy brand marketing oraz […]

SEO copywriting: jak pisać teksty seo?
Categories
Marketing, SEO

Odpowiadać na pytanie, jak pisać teksty to trochę jak tłumaczyć, jak śpiewać piosenki. Jednym wychodzi czysto, a inni fałszują. Za to wyjaśniać, jak pisać teksty SEO to już zupełnie inna historia. Poniżej prezentujemy najważniejsze zasady, którymi warto kierować się w SEO copywritingu, jeśli zależy nam na wypracowaniu wysokich pozycji dla naszej strony. Co to są […]

Jak wykorzystać Google Ads do generowania ruchu?
Categories
Google Ads, Marketing

Google Ads to narzędzie, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i zwiększenie ruchu na stronie internetowej. W poniższym tekście przedstawimy kilka wskazówek, jak skutecznie wykorzystać to narzędzie. Określenie celów reklamy Określanie celów reklamy jest niezwykle ważnym krokiem w tworzeniu skutecznej kampanii Google Ads. Bez jasno określonych celów, trudno będzie ocenić sukces kampanii oraz […]

Cechy dobrego zaplecza SEO
Categories
Marketing

Chcesz, aby Twoja witryna internetowa wyświetlała się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania? Jednym ze sprawdzonych sposobów, który pomaga w osiągnięciu tego celu, są zaplecza SEO. Co to właściwie takiego i jak wyłonić te najlepsze, podpowiadamy w dzisiejszym artykule. Czym jest zaplecze SEO? Zaplecze SEO zazwyczaj rozumiane jest na dwa sposoby. Pierwszy z nich mówi […]

Dlaczego pakiet usług marketingowych to najlepsza opcja promocji firmy?
Categories
Marketing

Marketing to złożony proces, dzięki któremu twoja firma może zostać zauważona przez ludzi, którzy potrzebują lub po prostu chcą skorzystać z twoich produktów lub usług. Wiele małych firm tworzy wspaniałe pomysły na biznes, jednak bez odpowiednich usług marketingowych nie udaje im się tych pomysłów wprowadzić na rynek. Małe i średnie firmy muszą zrozumieć znaczenie strategii […]

Dlaczego SEO to proces, a nie jednorazowa usługa?
Categories
Marketing, SEO

Planujesz skorzystać z usług pozycjonerskich? Zastanawiasz się jak szybko możesz spodziewać się efektów? Interesuje Cię, jak długo się będą utrzymywać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście. W dużym skrócie przedstawimy, na czym polega praca pozycjonerów i rozprawimy się z kilkoma najczęściej powtarzanymi mitami dotyczącymi branży SEO. SEO – co to jest? Czym jest […]

Różnica między wynikami organicznymi i sponsorowanymi w wyszukiwarce Google
Categories
Marketing

Google od wielu lat jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Przechodzi przez nią dziennie około 8,5 miliarda zapytań. Wyniki wyszukiwania, które pojawiają się w odpowiedzi na wpisanie określonej frazy, można generalnie podzielić na organiczne i sponsorowane. Jeżeli jeszcze nie wiesz, czym się od siebie różnią i jak algorytmy Google ustalają ich kolejność – w tym artykule […]

Data Layer – co to jest i jak go sprawdzić?
Categories
Google Ads

Data layer (ang. warstwa danych) to termin używany w kontekście tworzenia stron internetowych i aplikacji internetowych. Oznacza on część kodu strony internetowej, która przechowuje i udostępnia dane w sposób, który umożliwia łatwe przetwarzanie i wykorzystanie ich przez różne skrypty i narzędzia. Zrozumienie Data Layer W praktyce, data layer to zwykle obiekt JavaScript, który zawiera informacje […]