Google Analytics 4 to najnowsza wersja narzędzia analitycznego Google, które oferuje wiele nowych funkcjonalności i ulepszeń w porównaniu do swoich poprzedników. Jednym z kluczowych aspektów Google Analytics 4 są odbiorcy, czyli grupy użytkowników, o których zbierane są dane analityczne. W tym artykule omówimy, jak działa ta funkcjonalność i jak możemy ją wykorzystać do poprawy efektywności […]
Wielokanałowe dotarcie do klienta, czyli „omnichannel commerce”. Czym jest i dlaczego warto się nim zainteresować?
Wielu przedsiębiorców stara się dotrzeć do odbiorców swoich produktów organizując jak najwięcej kanałów dystrybucji. To jednak tylko połowa sukcesu. Do pozyskania prawdziwej sympatii i lojalności konsumenta prowadzi spójność przekazu i integracja wszystkich metod sprzedaży i komunikacji. Omnichannel commerce tworzy spójną markę To nieprawda, że zakupy przez internet i stacjonarnie robią zupełnie inne grupy osób. Zrozumienie […]
Ulga badawczo-rozwojowa
Ulga badawczo-rozwojowa pozwala na podwójne odliczenie
kosztów związanych z pracami badawczo-rozwojowymi.
Google Ad Grants – przewodnik po bezpłatnych reklamach dla organizacji non-profit
Google Ad Grants to program, który oferuje możliwość bezpłatnego reklamowania się za pomocą Google Ads, w sieci wyszukiwania. Program ten pomaga organizacjom non-profit zwiększyć zasięg swojej działalności oraz dotrzeć do szerszej grupy odbiorców poprzez wyświetlanie reklam na stronie wyników wyszukiwania Google, oraz w sieci reklamowej Google. Jakie kryteria musi spełnić organizacja? Organizacja, która chce zakwalifikować […]
Dlaczego Google PageSpeed Insights jest ważny dla Twojej witryny?
W erze cyfrowej, gdzie internet odgrywa kluczową rolę w życiu codziennym, optymalizacja strony internetowej stała się niezbędnym elementem sukcesu każdej firmy. Google PageSpeed Insights to narzędzie, które analizuje prędkość ładowania strony internetowej, dostarczając cennych informacji i zaleceń, jak poprawić jej wydajność. Zrozumienie i wykorzystanie tego narzędzia może przyczynić się do zwiększenia ruchu na stronie, lepszego […]
Jakie korzyści może przynieść konfigurator produktów w sklepie internetowym?
Nowość na rynku e-commerce, która jest chętnie wykorzystywana po to, by ułatwić ścieżkę zakupową klientowi, ale i po to, by wyróżnić się na tle konkurencji. Mowa oczywiście o konfiguratorze produktu. W Midero specjalizujemy się w tworzeniu zindywidualizowanych konfiguratorów produktów 3D dla firm z różnych branż. Dzisiaj przeanalizujemy, jakie korzyści może przynieść to narzędzie w Twoim […]
Planowanie zasobów przedsiębiorstwa, czyli po co nam system ERP
System ERP (ang. Enterprise Resource Planning) to oprogramowanie, które zapewnia wysoki poziom integracji i automatyzacji zarządzania przedsiębiorstwem. Celem wprowadzenia systemu ERP jest zwiększenie zysków finansowych. Zastosowanie systemu ERP Inne powody, dla których używa się systemu ERP, to przede wszystkim: Jest to możliwe poprzez: Systemy ERP są zwykle dostosowane do średnich i dużych organizacji, z więcej niż […]
3 najważniejsze cechy Google Analytics 4, których nie znajdziesz w poprzedniej wersji
GA4 to najnowsza wersja Google Analytics, która została wprowadzona w październiku 2020 roku. To odpowiedź na zmieniające się wymagania i potrzeby użytkowników, aby zapewnić lepsze śledzenie i analitykę danych na stronach internetowych i aplikacjach mobilnych. GA4 stanowi też reakcję na zmieniające się przepisy dotyczące prywatności i ochrony danych osobowych, poprzez oferowanie nowych narzędzi i metod […]
Jak zaplanować wdrożenie CRM w swojej firmie?
Zarządzanie relacjami z klientem (ang. CRM, Customer Relationship Management) jest jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia firmy. To proste w obsłudze narzędzie daje wiele możliwości, jako że można wykorzystać je do monitorowania zachowań klientów, identyfikacji nowych leadów, zarządzania relacjami z dotychczasowymi odbiorcami oraz poprawy wizerunku przedsiębiorstwa. Dobra analiza to podstawa Pierwszym krokiem do wdrożenia CRM jest […]
Audyt SXO – co to jest?
SXO (Search Experience Optimization) to nowoczesna koncepcja w dziedzinie SEO (Search Engine Optimization), która kładzie większy nacisk na doświadczenia użytkowników w trakcie korzystania z wyszukiwarek i odwiedzania stron internetowych. Działania SXO mają na celu nie tylko pozycjonowanie strony w wyszukiwarce, ale także zaspokojenie potrzeb i oczekiwań użytkowników. W tym artykule omówimy co to jest SXO, […]