Jakie są główne narzędzia marketingu internetowego?

Dawno minęły już czasy, gdy podstawą kampanii internetowych był mało wyszukany mailing. Współcześnie istnieje wiele narzędzi, które pozwalają na pozyskanie klientów przy wykorzystaniu sieci. Oto najważniejsze z nich: Content marketing Każda strona internetowa, także ta będąca jedynie środkiem do sprzedaży produktów i usług, powinna być zapełniona atrakcyjnymi treściami. Dziedzinę marketingu internetowego dbającego o ich tworzenie…

Details

Małopolskie Bony Rozwojowe (MBon) – Dofinansowanie

We wrześniu 2017 ruszył projekt “Małopolskie Bony Rozwojowe” (skrót: MBon), współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, którego celem jest podniesienie kwalifikacji przedsiębiorców i pracowników z sektora MSP. Dotacje będą przyznawane w formie bonów, które można wykorzystać na wybrane przez siebie usługi – szkolenia, mentoring, doradztwo lub egzaminy. Po odebraniu bonów przedsiębiorcy mają możliwość wyboru, jak wykorzystają…

Details

Wielokanałowe dotarcie do klienta, czyli „omnichannel commerce”. Czym jest i dlaczego warto się nim zainteresować?

Wielu przedsiębiorców stara się dotrzeć do odbiorców swoich produktów organizując jak najwięcej kanałów dystrybucji. To jednak tylko połowa sukcesu. Do pozyskania prawdziwej sympatii i lojalności konsumenta prowadzi spójność przekazu i integracja wszystkich metod sprzedaży i komunikacji. “Omnichannel commerce” tworzy spójną markę To nieprawda, że zakupy przez internet i stacjonarnie robią zupełnie inne grupy osób. Zrozumienie…Details