Dlaczego pakiet usług marketingowych to najlepsza opcja promocji firmy?

Marketing to złożony proces, dzięki któremu twoja firma może zostać zauważona przez ludzi, którzy potrzebują lub po prostu chcą skorzystać z twoich produktów lub usług. Wiele małych firm tworzy wspaniałe pomysły na biznes, jednak bez odpowiednich usług marketingowych nie udaje im się tych pomysłów przenieść na biznesowy rynek. Małe i średnie firmy muszą zrozumieć znaczenie…

Details

Na czym polega pozycjonowanie aplikacji mobilnych?

Liczba aplikacji mobilnych wciąż rośnie. Mówi się o dostępności ponad 2 milionów, zlokalizowanych w największych sklepach z aplikacjami. Dla konsumentów oznacza to wciąż poszerzające się możliwości wyboru, dla marketerów jednak ogromne wyzwanie, aby produkt został zauważony. Co zrobić, żeby użytkownicy nie przechodzili obojętnie obok naszej aplikacji? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? W jaki sposób…

Details

Dlaczego profesjonalny wygląd sklepu internetowego jest tak istotny?

Profesjonalny wygląd sklepu internetowego nie tylko przyciąga klientów do częstego odwiedzania witryny i śledzenia nowości, ale także zachęca do szybszego podejmowania decyzji oraz częstszych zakupów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ekspertów rynkowych, dla prawie 70% osób odwiedzających e-sklepy, najważniejszym czynnikiem decydującym o pozostaniu na stronie jest szata graficzna i ogólny, wiarygodny wygląd witryny. Już…

Details

O co chodzi w mobile-first indexing?

Stworzony przez korporację Google indeks wyszukiwania mobilnego w mig stał się hitem, jednak równie szybko zdążył wprowadzić niemałe zamieszanie wśród marketingowej i handlowej społeczności. Pojawienie się pierwszych wzmianek o mobile-first indexing zrodziło wiele otwartych pytań, dotyczących samego działania i celu indeksu oraz głównych zmian, jakie wiążą się z jego wprowadzeniem w życie. Mobile-First Indexing powstał w odpowiedzi na…

Details

Czy szybkość ładowania strony wpływa na jej pozycję w wynikach wyszukiwania?

Jednym z czynników, które finalnie wpływają na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania jest szybkość ładowania strony. Prędkość, z jaką ładuje się witryna, nie tylko wpływa na ranking, ale także na user experience, czyli przydatność dla użytkownika. Need for Speed w wydaniu Google’a – urządzenia mobilne W 2010 roku Google oficjalnie poinformowało, że szybkość ładowania…

Details

Dlaczego warto zadbać o wygląd wizytówki w Google Moja Firma?

Dobrze zoptymalizowana wizytówka w Google Moja Firma, uzupełniona o atrakcyjne zdjęcia i przydatne dla klientów informacje, pozwala znacząco zwiększyć szansę za zaistnienie na lokalnym rynku. W najnowszym wpisie podpowiadamy, jak niewielkim nakładem pracy wykorzystać Google Maps do pozycjonowania i wyróżnić się na tle konkurencji! Rada na start – uzupełnij wizytówkę jak największą ilością danych Na początku kwestia…

Details

Jakich informacji dostarcza mapa ciepła?

Chcesz dowiedzieć się, czy Twoja witryna jest dobrze dopasowana do potrzeb użytkowników? Zastanawiasz się, czy jest intuicyjna w obsłudze i nieprzeładowana treścią? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarczą Ci mapy ciepła. Mapy ciepła (ang. heat maps) są bardzo ciekawym narzędziem z obszaru analityki internetowej, dostarczającym informacje o zachowaniach użytkowników na stronie www. Stanowią one…

Details

Na co wpływa certyfikat SSL?

Prowadzisz biznes w sieci? Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w certyfikat SSL? Przygotowaliśmy zestawienie mocnych i słabych stron tego rozwiązania. Zalety certyfikatów SSL Połączenie HTTPS z wykorzystaniem certyfikatu SSL podnosi bezpieczeństwo danych użytkowników. W protokole HTTPS dane przesyłane podczas komunikacji użytkownika ze stroną (serwerem) są szyfrowane, co minimalizuje ryzyko ich przechwycenia przez osoby niepowołane. Certyfikaty…

Details

Czego nie wolno publikować na fanpage’u?

Regulamin Facebooka precyzuje zasady korzystania z serwisu. Jednak, jak powszechnie wiadomo, lektura regulaminów nie należy do ulubionych czynności internautów. Aby uwolnić Was od tego przykrego obowiązku, przygotowaliśmy dla Was listę najważniejszych reguł. Błędy bądź też mniej lub bardziej świadome uchybienia, zdarzają się nawet doświadczonym administratorom – sprawdźcie jak jest w Waszym przypadku! Nazwa fanpage’a Już…

Details

Buzz marketing – najważniejsze informacje

Marketing szeptany (ang. buzz marketing lub word of mouth marketing) to rodzaj marketingu prowadzonego w sieci, który ma na celu dotarcie z promowanymi treściami o produktach lub usługach do użytkowników poprzez inicjowanie dyskusji na forach, blogach i w mediach społecznościowych. Do jego głównych zadań zalicza się wywoływanie pozytywnych reakcji konsumentów, prowokowanie rozmów o produkcie, usłudze…

Details