Cookie baner: brakujące elementy, które mogą wpływać na jego zgodność z przepisami prawa
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

Cookie banery to nieodłączny element współczesnych stron internetowych. Google od dłuższego czasu informuje reklamodawców prowadzących kampanie Google Ads i właścicieli stron internetowych o konieczności ich wdrożenia – to na pewno nie jest całkowita nowość dla posiadaczy stron internetowych. Co to jest cookie baner? Cookie baner to okienko lub pasek wyświetlany na stronach internetowych, które informuje […]

Kluczowe pola w feedzie produktowym: Co warto dodać, aby zwiększyć efektywność kampanii reklamowych?
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

Poprawa skuteczności kampanii reklamowych pozwala osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe przy mniejszych nakładach finansowych, co przekłada się na wyższy zwrot z inwestycji. Efektywne kampanie przyciągają bardziej zainteresowanych klientów, co zwiększa konwersje i buduje lojalność wobec marki. Aby zwiększyć efektywność kampanii reklamowych dla sklepów internetowych, bardzo ważnym (jeśli nie najważniejszym) krokiem jest zadbanie o odpowiednie wypełnienie kluczowych […]

Dlaczego warto wdrożyć analitykę na stronie? 5 korzyści dla firmy usługowej
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

W dynamicznym świecie online, sukces strony usługowej zależy w dużej mierze od umiejętności zrozumienia i reagowania na potrzeby użytkowników. Wdrożenie analityki internetowej staje się nieodzownym elementem strategii każdej firmy, która dąży do zwiększenia sprzedaży i efektywności swoich działań marketingowych.  Dzięki właściwie skonfigurowanej usłudze Google Analytics 4, możesz nie tylko lepiej poznać zachowania swoich klientów, ale […]

5 najczęściej zadawanych pytań o reklamy Google Ads: Odpowiedzi, które musisz znać (Część 2)
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

To, jak działają kampanie Google Ads, nie zawsze jest jasne dla klientów. Częste zmiany i udoskonalenia tego systemu reklamowego sprawiają, że potrzeba sporo zaangażowania, by być na czasie wśród nowości. Przedstawiamy drugą część pytań, które zadają przedsiębiorcy, którzy sami prowadzą swoje kampanie i konsultują z nami niejasne dla nich kwestie. Dlaczego moje reklamy nie wyświetlają […]

SEO dla lokalnego biznesu: 1326% wzrostu ruchu organicznego w ciągu roku w branży medycyny estetycznej
Categories
SEO

Roseti Med&Beauty, klinika medycyny estetycznej z Myślenic, zdecydowała się na współpracę z Midero, aby zintensyfikować swoje działania SEO. W ciągu roku te starannie zaplanowane działania zaowocowały znacznym wzrostem ruchu organicznego, skupiając się na optymalizacji strony, lokalnym targetowaniu i wartościowych treściach. O Roseti Med&Beauty Roseti Med&Beauty to myślenicka klinika medycyny estetycznej, która ponad wszystko ceni sobie […]

Jak zaplanować wdrożenie ERP w swojej firmie?
Categories
ERP

Z oprogramowania ERP korzystają setki firm. Tego typu system służy do zarządzania zasobami i procesami w kluczowych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Oprogramowanie ERP pomaga zorganizować księgowość i finanse, budżetowanie i raportowanie, produkcję i sprzedaż, obieg dokumentów, magazyny razem z ich obsługą, a także kadry i płace. To rozwiązanie dla firm każdej wielkości, które rozwijają się w […]

5 najczęściej zadawanych pytań o reklamy Google Ads: Odpowiedzi, które musisz znać (Część 1)
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

W świecie cyfrowego marketingu, skuteczne kampanie Google Ads stanowią ważny element strategii promocyjnych dla wielu firm – być może także Twojej. Być może z doświadczenia wiesz, że zarządzanie takimi kampaniami bywa skomplikowane i wymaga dogłębnej wiedzy oraz doświadczenia. Dlatego też współpraca z profesjonalną agencją Google Ads może przynieść Twojej firmie dużo korzyści, pomagając w pełni […]

Jak zaplanować wdrożenie CRM w swojej firmie?
Categories
CRM

Zarządzanie relacjami z klientem (ang. CRM, Customer Relationship Management) jest jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia firmy. To proste w obsłudze narzędzie daje wiele możliwości, które można wykorzystać do monitorowania zachowań klientów, identyfikacji nowych leadów, zarządzania relacjami z dotychczasowymi odbiorcami oraz poprawy wizerunku przedsiębiorstwa. Pierwszy krok do sukcesu – dlaczego analiza jest tak ważna? Podstawowym elementem […]

Google Consent Mode: Metoda dostosowania śledzenia reklam do wymagań prywatności
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

Ochrona prywatności danych staje się jednym z najważniejszych wyzwań zarówno dla użytkowników stron internetowych, jak i dla marketerów i właścicieli e-commerce. Z jednej strony, użytkownicy są coraz bardziej świadomi praw do swojej prywatności w sieci i coraz mniej skłonni do udzielania sprzedawcom swoich danych osobowych. Obawiają się być śledzeni i martwią się o wykorzystanie informacji […]

Małopolskie Bony Rozwojowe – Nowa Perspektywa
Categories
Dofinansowania

Skorzystaj z Małopolskich Bonów Rozwojowych Nowa Perspektywa z Midero! Rozpocznij rozwój swojej firmy dzięki unikalnym możliwościom, jakie oferują Małopolskie Bony Rozwojowe – Nowa Perspektywa. Projekt jest skierowany do przedsiębiorców, wszystkich pracodawców oraz ich pracowników z terenu podregionu krakowskiego wraz z Miastem Kraków, tj. powiatów: miasto Kraków, miechowskiego, krakowskiego, proszowickiego, wielickiego, bocheńskiego, myślenickiego, umożliwiający zdobycie nowych […]