Komunikacja wizualna marki – czy warto tworzyć ją samodzielnie?
Categories
Marketing

Grafiki, logo, zdjęcia i projekty, których używasz do promowania swojej firmy, tworzą komunikację wizualną marki. Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale to właśnie one opowiadają historię firmy. Przekazując osobowość, wartości i cele, mogą być jednym z najlepszych narzędzi łączących przedsiębiorstwo z klientami. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jak stworzyć silną i skuteczną komunikację wizualną, aby […]

Ilość czy jakość? Najnowsze trendy w tekstach SEO
Categories
Marketing

Kluczową lekcją, jaką dał nam rok 2020, jest to, że cały czas możemy spodziewać się nieoczekiwanych zmian. Wprowadzono gwałtowne obostrzenia, wiele firm zbankrutowało, a inne musiały dostosować się do nowych realiów. Jednak mimo to, jedno pozostaje niezmienne – potrzeba komunikacji. Jeszcze nigdy konkurencja w zdobywaniu uwagi odbiorców nie była tak duża! Dzięki temu dwie kwestie […]

Czym jest internet rzeczy?
Categories
Internet rzeczy

Od kilku lat słyszymy o internecie rzeczy (ang. Internet of things, IoT) i jego znaczącym wpływie na niemal wszystkie płaszczyzny życia – od sposobu, w jaki robimy zakupy i podróżujemy, aż po sferę biznesową – zarządzaniem produkcją czy śledzeniem zapasów magazynowych. Ale czym właściwie jest internet rzeczy? W jaki sposób działa? I czy naprawdę może zmienić nasze życie? Odpowiadamy […]

Czym są pliki cookie w przeglądarce internetowej?
Categories
Aplikacje webowe

Pliki cookie to małe fragmenty danych, przechowywane jako pliki tekstowe w przeglądarce internetowej. Witryny wykorzystują te informacje do śledzenia aktywności użytkowników i włączania funkcji specyficznych dla każdego z nich. Pliki cookie są również nieodłączną częścią funkcjonowania sieci, ale także źródłem obaw o prywatność i bezpieczeństwo. Z tego właśnie powodu, każdy użytkownik powinien wiedzieć i rozumieć, […]

Czym jest administrowanie stroną www?
Categories
Aplikacje webowe

Utworzenie i uruchomienie witryny www to tylko pierwszy krok do budowania obecności Twojej firmy w Internecie. Istnieje wiele zadań związanych z aktualizowaniem i zarządzaniem witryną, które należy wykonywać regularnie. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, czym jest administrowanie stroną www i dlaczego warto powierzyć to zadanie specjalistom. Czym właściwie jest administrowanie witryną? Administrowanie stroną to praktyka […]

Czy system CRM jest zgodny z RODO?
Categories
Aplikacje webowe, Prawo

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) jest egzekwowane we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej od 25 maja 2018 r. Zastępując nieaktualną dyrektywę o ochronie danych z 1995 r., zawiera przepisy, które nakładają na przedsiębiorstwa obowiązek ochrony danych osobowych i prywatności obywateli UE. Co to oznacza dla firm? Powinny one przestrzegać nowego podejścia do prywatności i […]

Link Ghosts – co warto wiedzieć o mocy linków duchów?
Categories
Marketing

Jeśli w swojej pracy masz do czynienia z SEO, powinieneś nieustannie aktualizować swoją wiedzę. Jedną z koncepcji, o której być może wcześniej nie słyszałeś, są echa linków lub linki duchy. Czym one są i jak wpływają na SEO? Czytaj dalej, aby poznać najważniejsze informacje.  Jak działają linki w Twojej strategii SEO Przede wszystkim musimy zbadać linki i ich […]

Trendy konsumenckie – czemu warto być na bieżąco?
Categories
Marketing

Dla marketerów wszystkich branż kluczowe jest, aby być na bieżąco z trendami konsumenckimi. Termin trend w tym wypadku nie odnosi się do konkretnych marek lub stylów, które mogą być obecnie modne, ale do podstawowych wartości, które kierują konsumentów w stronę określonych produktów i usług. Oczywiście, w wielu przypadkach wartości są uniwersalne. Kto z nas nie […]

Przekierowania w SEO – co warto o nich wiedzieć?
Categories
Aplikacje webowe, Marketing

Witryny internetowe zmieniają strukturę – administratorzy usuwają podstrony lub w razie potrzeby przenoszą strony www z jednej domeny na drugą. Prawidłowe obchodzenie się z przekierowaniami jest kluczowe, aby uniknąć spadków w wynikach wyszukiwania, pomóc robotom zrozumieć dokonane zmiany oraz zapewnić użytkownikom komfort przeglądania witryny. Dzięki takim zabiegom osoba odwiedzająca stronę zamiast trafiać na tę nieistniejącą, automatycznie […]

Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie? Przykładowe działania
Categories
Marketing

Pewność, że to właśnie nasze oferty lub usługi będą się pojawiały jako pierwsze podczas wyszukiwania ich przez klientów, jest nieoceniona w prowadzeniu firmy. Daje poczucie stabilności i otwiera na nowe wyzwania. Owa widoczność to jednak nie tylko optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i inwestowanie wyłącznie w reklamy typu PPC (płatność za kliknięcie). Istnieje wiele sposobów na zwiększenie na […]