Jakie cechy powinien posiadać dobry system CRM?
Categories
Biznes, CRM, Transformacja cyfrowa

Nie ma jednego, uniwersalnego przepisu na idealny system CRM. Narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, również potencjalnymi, powinno być dostosowane do przedsiębiorstwa, a jego wdrożenie powinna poprzedzić analiza aktualnych potrzeb i kierunków rozwoju. Zarządzenie relacjami z klientem w firmie Skuteczne przedsiębiorstwo działa w oparciu o konkretne dane, ale nie można pominąć czynnika ludzkiego, który opiera […]

Czy moja firma potrzebuje CRM? Sprawdź!
Categories
Biznes, CRM, Transformacja cyfrowa

System zarządzania relacjami z klientami (CRM) to narzędzie, dzięki którym firmy i ich konsumenci mają ze sobą lepszy kontakt. Rejestruje on szczegóły każdej interakcji, dzięki czemu sprzedawcy nie muszą zapisywać lub pamiętać zbędnych detali. CRM-y są używane w firmach działających we wszystkich branżach: od handlu detalicznego po hotelarstwo i produkcję. Jakie są korzyści ze stosowania […]

Etapy wdrożenia systemu ERP w firmie
Categories
Biznes, ERP, Transformacja cyfrowa

Wdrożenie systemu ERP w przedsiębiorstwie to złożony proces – jego przebieg zależy od różnych czynników i w każdej firmie może przebiegać inaczej. Kilka kwestii jest pewnych. Wdrożenie nowego oprogramowania to inwestycja czasu i pieniędzy, dlatego kolejne działania nie mogą być przypadkowe. Przedsiębiorca od początku powinien wiedzieć, czego się spodziewać. Analiza sytuacji – pierwszy krok do […]

Etapy powstawania konfiguratora produktów
Categories
Biznes, Konfiguratory 3D, Transformacja cyfrowa, Wizualizacje 3D

Zapadła decyzja o wdrożeniu innowacji w firmie. Niech to będzie konfigurator produktu 3D! Pomysł jest świetny, natomiast warto dokładniej poznać proces powstawania tego narzędzia. Sprawdźmy, jakie etapy należy przejść od idei wdrożenia konfiguratora w swoim biznesie, aż do rozpoczęcia wykorzystywania go w realnej działalności. Każdy przebieg projektowania konfiguratora produktu będzie indywidualny, ponieważ uwzględni specyfikę produktu […]

Co to jest konwersja? Jak ją określić na koncie Google Ads?
Categories
Biznes, Google Ads, Marketing

W obecnych czasach, aby firma dobrze prosperowała oraz osiągała kolejne sukcesy, powinna bazować na danych. Minął już okres, w którym wystarczyła tylko dobra intuicja, żeby inwestycje się zwracały. Dzisiaj, znając dokładnie klientów na rynku oraz wiedząc, w jaki sposób podejmują decyzje i jaka jest ich droga, możemy precyzyjnie kierować nasz przekaz. W zależności od rodzaju […]

Na czym polega transformacja cyfrowa firmy?
Categories
Biznes, CRM, Dofinansowania, ERP, Google Ads, Konfiguratory 3D, Marketing, SEO, Transformacja cyfrowa, Wizualizacje 3D

Choć pojęcie transformacji cyfrowej może wydawać się zawiłe i niezrozumiałe, to w praktyce dotyczy większości istniejących od dawna firm, które wdrażają różnego rodzaju rozwiązania cyfrowe w celu dostosowania się do potrzeb klientów na rynku. Skutkuje to unowocześnieniem i usprawnieniem prowadzenia działalności. Transformacja cyfrowa jest więc kompleksową zmianą sposobu funkcjonowania biznesu. Nowa rzeczywistość pokazuje, jak ważna […]

Jakie korzyści daje wdrożenie systemu ERP w firmie produkcyjnej?
Categories
ERP

System ERP usprawnia pracę w różnych działach przedsiębiorstwa – pomaga zautomatyzować procesy i polepszyć przepływ informacji. Im większa liczba takich procesów i im wyższy stopień ich zaawansowania, tym bardziej niezbędne staje się oprogramowanie, które uwzględnia te wszystkie kwestie. Procesy w firmie produkcyjnej Przedsiębiorstwa produkcyjne to firmy o szczególnej specyfice – przedsiębiorstwo wydobywcze, przetwórcze, montażowe czy […]

Czym są leady? Definicja i przykłady
Categories
Brak kategorii

Pozyskiwanie potencjalnych klientów jest bardzo ważne w prowadzeniu własnej firmy. Dlatego właśnie termin leadu bardzo często pojawia się w marketingu internetowym. Leady można dzielić na różne rodzaje w zależności od etapu w lejku sprzedażowym, na którym dana osoba się znajduje. Pozyskiwane są na wiele sposobów, na prztkład działaniami związanymi z SEO oraz z Google Ads. […]

Konfigurator produktu – wsparcie dla handlowca 
Categories
Biznes, Konfiguratory 3D

Lubimy personalizować produkty. Jako klienci czujemy się wówczas wyjątkowo i mamy przeświadczenie, że dana rzecz w takim wydaniu należy wyłącznie do nas. Konfigurator produktu to z pewnością strzał w dziesiątkę, jeśli chcemy zaoferować swoim klientom takie wrażenia. Narzędzie to jednak ma jeszcze drugą stronę medalu – jest dużym wsparciem dla handlowca w procesie sprzedażowym. Na […]

Zwiększają sprzedaż i wyróżniają firmę na rynku – zalety konfiguratorów
Categories
Biznes, Konfiguratory 3D, Wizualizacje 3D

Postęp w świecie cyfryzacji zmienia oblicze wielu firm. Jeszcze niedawno doświadczaliśmy stopniowego przechodzenia z ery papieru do plików komputerowych, a teraz przed nami kolejna zmiana – transformacja cyfrowa. Technologia nie stoi w miejscu i oferuje nam nowe rozwiązania. Dzisiaj bierzemy na tapet – konfiguratory 3D. Nowość, która nie ogranicza się wyłącznie do branży architektonicznej. Co […]