Pozycjonowanie YouTube – zwiększ widoczność i zasięg swojego kanału
Categories
SEO

Dotrzyj do widzów, którzy szukają właśnie takich filmów jak Twoje! YouTube to druga największa wyszukiwarka na świecie. Każdego dnia miliony osób wpisują w nią pytania, recenzje, poradniki i frazy związane z produktami oraz usługami. Jeśli Twój kanał nie jest odpowiednio zoptymalizowany, tracisz potencjalnych widzów, subskrybentów i klientów. Profesjonalne pozycjonowanie YouTube sprawia, że Twoje filmy zyskują […]

Jak w 15 minut sprawdzić co robi Twoja konkurencja w Google Ads? Przewodnik dla zapracowanych przedsiębiorców
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

Nie musisz być ekspertem od marketingu, żeby wiedzieć co dzieje się w Twojej branży. Google udostępnia narzędzie, które pozwala zajrzeć za kulisy reklam konkurencji – i to za darmo. Po co Ci ta wiedza, skoro masz agencję? Prowadzisz firmę, masz agencję marketingową, która zajmuje się reklamami – po co więc zawracać sobie głowę analizą konkurencji? […]

Pozycjonowanie WordPress – SEO, które rozwija Twój biznes
Categories
SEO

Twój serwis lub sklep działa na popularnym systemie WordPress? To świetny wybór – ale bez skutecznego SEO niewiele osób do niego trafi. Pozycjonowanie stron WordPress to klucz do tego, by Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach Google i skutecznie przyciągała użytkowników. Dlaczego pozycjonowanie strony WordPress to konieczność? Strony na WordPressie są bardzo uniwersalne, ale […]

Pozycjonowanie sklepów internetowych – skuteczne SEO, które przekłada się na sprzedaż
Categories
SEO

Twój sklep internetowy zasługuje na widoczność, która generuje realny wzrost sprzedaży. Pozycjonowanie sklepów internetowych to nie gotowy szablon strategii. Każdą kampanię SEO rozpoczynamy od zrozumienia specyfiki Twojego e-commerce i wyznaczenia celów biznesowych. Stawiamy na rezultaty, które możesz policzyć. Dla kogo jest pozycjonowanie sklepu internetowego? Nasze usługi są dla właścicieli sklepów online, którzy: Chcą pozyskiwać nowych […]

Kampanie Demand Gen – Nowy Sposób na Dotarcie do Klientów B2B
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

Jako właściciel średniej firmy B2B, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów w czasach, gdy konkurencja prężnie działa ze swoim marketingiem internetowym. Kampanie Demand Gen w Google Ads mogą być odpowiedzią na Twoje wyzwania marketingowe. Wyjaśniam, jak działają i dlaczego warto je rozważyć. Gdzie wyświetlają się reklamy Demand Gen? Kampanie Demand Gen to […]

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki reklamom w wyszukiwarce Google? Linki sponsorowane bez tajemnic
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

Linki sponsorowane to potoczne, coraz rzadziej spotykane w codziennym użyciu, określenie reklam wyświetlanych w wynikach wyszukiwania Google. Współczesny marketing internetowy ewoluuje w kierunku bardziej zaawansowanych strategii, ale podstawowe zasady pozostają niezmienne – kluczem do sukcesu jest profesjonalne podejście do kampanii w sieci wyszukiwania. Dlaczego kampanie w sieci wyszukiwania są skuteczne? 1. Precyzyjne targetowanie intencji zakupowych […]

Midero zwycięzcą European Search Awards 2025!
Categories
SEO

European Search Awards jest jednym z najważniejszych wydarzeń dla branży digital marketingu. Aby znaleźć się w gronie finalistów, trzeba postawić nie tylko na jakość, ale również nietuzinkowe pomysły. Doceniana jest kreatywność, strategia i innowacje, które stoją za kampaniami marketingowymi. Jury konkursowe jest więc bardzo wymagające, a konkurencja imponująca.  Dlatego z wielką dumą przyjęliśmy wiadomość, że […]

ROAS vs Zysk: Jak odróżnić sukces kampanii od sukcesu biznesowego?
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

Widzisz kampanię z ROAS 500% i myślisz, że zarobiłeś fortunę? Możesz być w błędzie. Wysoki ROAS nie zawsze oznacza wysoki zysk – a różnica między tymi wskaźnikami może zadecydować o sukcesie lub porażce Twojego biznesu. Złudzenie wysokiego ROAS Wyobraź sobie sytuację: Twoja kampania reklamowa generuje ROAS na poziomie 250%. Za każdą złotówkę wydaną na reklamę […]

Mobile first: Jak poprawić wyniki sprzedaży dzięki optymalizacji strony pod smartfony – 3 sposoby
Categories
Google Ads, Marketing

Prowadzisz firmę i ciągle masz poczucie, że Twoje kampanie marketingowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Nie jesteś zadowolony z ROAS-a, liczby leadów czy ogólnych wyników sprzedażowych? Problem może tkwić nie tylko w samych reklamach, ale także w tym, jak Twoja strona internetowa radzi sobie na urządzeniach mobilnych. Dlaczego mobile ma znaczenie dla Twojego biznesu? Jako właściciel […]

Jak rozkręcić sprzedaż bestsellerów w Google Ads?
Categories
Blog, Google Ads, Marketing

W świecie e-commerce w 2025 roku nie wystarczy, że masz świetne produkty. Musisz także wiedzieć, jak je skutecznie promować! Kampanie Performance Max w Google Ads to nowoczesne (bo wykorzystujące AI) narzędzie, które może zwiększyć optymalizację sprzedaży, zwłaszcza gdy dobrze wiemy, które produkty najlepiej się sprzedają. Poznaj sposób na promocję bestsellerów, który warto przetestować dla swojego […]