Google Ads to usługa Google, która umożliwia firmom reklamowanie swoich produktów lub usług w Google i w całej sieci partnerskiej. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, oferując szereg różnych opcji kierowania, edycji i konfigurowania reklam.
Współpraca z profesjonalną agencją
Chcąc uruchomić kampanię Google Ads, warto wybrać profesjonalną agencję. Dlaczego? Ponieważ firmy, takie jak nasza, mają już doświadczenie w prowadzeniu kampanii, a ich pracownicy są na bieżąco z nowinkami i ciągle zmieniającymi się algorytmami Google. Co więcej, wiedzą, jak optymalnie skonfigurować konto i dostosować je do potrzeb klienta.
Prowadzenie kampanii Google Ads to nie tylko umieszczanie reklam w Internecie. To również ciągłe monitorowanie, analizowanie i modyfikowanie ustawień. Wszystko po to, aby jak najlepiej dopasować reklamy do odbiorców i generować jak największy ruch.
Podjęcie współpracy z zespołem Midero Ads to gwarancja wcześniejszego osiągnięcia celu i zwiększenie zysków. Zlecenie prowadzenia kampanii firmie Midero pozwoli Ci skupić się na tym, co najważniejsze — prowadzeniu swojego biznesu. Zespół naszych specjalistów pomoże Ci wypromować Twoją firmę w Internecie, a Ty będziesz mógł cieszyć się efektami.
Po co zakładać konto bez uruchamiania kampanii?
Jeśli zdecydujesz się na zatrudnienie specjalistów w obrębie Google Ads, niezbędne jest założenie konta bez uruchamiania kampanii oraz uzupełnienie profilu płatności. Pozwoli to na sprawowanie kontroli nad kosztami i ogólną efektywnością reklam.
Znaczenie kontrolowania swoich kampanii i ich ciągłej optymalizacji
Kontrola i ciągła optymalizacja są kluczowymi częściami marketingu. To, co zmieniło się w ciągu ostatnich kilku lat, to liczba kanałów, które marketerzy muszą kontrolować i optymalizować. Skuteczne i wydajne zarządzanie tymi kanałami może być trudne, zwłaszcza gdy pracujesz z kilkoma kampaniami jednocześnie.
Powinieneś także być w stanie śledzić skuteczność każdej kampanii, aby wiedzieć, które z nich działają najlepiej dla Twojej firmy, a które wymagają pracy lub powinny zostać całkowicie zamknięte.
Midero Ads odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku usług reklamowych w Internecie. Pamiętaj, że Twoja konkurencja nie śpi i ciągle się rozwija, dlatego ważne jest, abyś Ty również stale monitorował działania agencji.
Etap 1: Tworzenie konta Google
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności Google, takich jak Google Analytics czy właśnie Google Ads, należy posiadać konto Google. Oto, jak je założyć:
1. Przejdź na stronę google.com i kliknij przycisk “Zaloguj się”.
2. Kliknij przycisk “Utwórz konto”.
3. Wpisz swoje dane osobowe, a następnie kliknij przycisk “Dalej”.
4. Wpisz swoje dane kontaktowe, a następnie kliknij przycisk “Dalej”.
5. Wybierz swoją metodę weryfikacji (np. telefon lub adres e-mail), a następnie kliknij przycisk “Dalej”.
6. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć proces tworzenia konta Google.
Inną możliwością jest wykorzystanie posiadanego już adresu w innej domenie niż gmail.com. Wystarczy kliknąć przycisk “Używam już innej skrzynki pocztowej” i postępować zgodnie z instrukcjami.
Etap 2: Konto Google Ads
Google Ads proponuje nowym użytkownikom dwa rodzaje kont — ekspresowe i standardowe (tryb eksperta). Skuteczne zarządzanie oraz korzystanie ze wszystkich dostępnych funkcji wiąże się z założeniem standardowego konta Google Ads.
Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na swoje konto Google w witrynie ads.google.com i wybranie opcji “NOWE KONTO GOOGLE ADS
Po przełączeniu na tryb eksperta system przekierowuje użytkownika do konfiguracji kampanii z zapytaniem o cel. Decydując się jednak na współpracę z profesjonalną agencją, należy zignorować to okno wyboru i przejść bezpośrednio do tworzenia konta bez kampanii. Klikając “Utwórz konto bez kampanii”, przejdziemy do następnego etapu.
Jednym z ważniejszych elementów procesu tworzenia konta jest potwierdzenie informacji rozliczeniowych . W tym oknie należy wprowadzić poprawny kraj rozliczenia, strefę czasową oraz walutę.
Konto jest gotowe, aby przejść dalej, należy kliknąć “Wyświetl swoje konto”.
Etap 3: Konfiguracja profilu płatności
Aby uruchomić pierwszą kampanię, niezbędne jest uzupełnienie profilu płatności. W prawym górnym rogu znajduje się rozwijana zakładka “Narzędzia i ustawienia”, z której należy wybrać “Ustawienia płatności”.
W oknie ustawień wymagane jest uzupełnienie wszystkich informacji związanych z płatnościami. Każda z części formularzu (kraj rozliczenia, informacje o kliencie, ustawienia płatności oraz forma płatności) musi zostać wypełniona.
Po zatwierdzeniu Twoje konto jest gotowe do udostępnienia profesjonalistom.