Tegoroczne zwycięstwo Midero w European Search Awards oraz semKRK Awards skłoniło nas, by sięgać po więcej. Dlatego poszliśmy za ciosem i zgłosiliśmy się do światowego konkursu w branży marketingu internetowego. Global Search Awards to ogromna szansa dla Midero, by stanąć na scenie pośród najlepszych firm ze 195 krajów! Śledź naszą drogę na szczyt z case’em „SEO true story: Deep dive with Wieliczka Salt Mine”.
Global Search Awards – dlaczego jest dla nas ważny?
Global Search Awards to wielka szansa na zaprezentowanie swoich osiągnięć i wymianę doświadczeń z firmami z całego świata. Finalistami zostają okrzyknięte firmy, których kampanie miały największy wpływ na rynek w swoich kategoriach. Liczy się nie tylko strategia, ale również innowacyjne pomysły i oryginalność. Ponieważ tylko najlepsi z najlepszych mają szansę zostać wyróżnieni, konkurencja staje się naprawdę zaciekła.
Wygrana w Global Search Awards to…
- rozpoznawalność na skalę światową
- potwierdzona wiarygodność podejmowanych strategii
- szanse na współprace biznesowe z najlepszymi w branży
Z „Wieliczką” po światową sławę – jak wydobyliśmy największy potencjał?
Po sukcesie na European Search Awards nadszedł czas na podbicie świata! Nasza strategia wywołała prawdziwy wstrząs w organicznych przychodach na stronie internetowej wielickiej Kopalni. Imponujący wzrost o aż 163,5% to efekt odrzucenia „zielonych wykresów” na rzecz jakości i precyzji.
Jesteśmy zaszczyceni, że jury doceniło innowacyjność i kreatywność naszych działań. Zakwalifikowanie się Midero & Kopalni Soli „Wieliczka” do finału Global Search Awards udowadnia, że nietuzinkowe podejście i myślenie poza schematami może okazać się drogą do sukcesu!
Gratulujemy innym finalistom, których niezwykłe projekty, odwaga w eksperymentowaniu i konsekwencja w dostarczaniu mierzalnych efektów stanowią inspirację dla całej branży. Z niecierpliwością czekamy na oficjalne ogłoszenie światowego geniuszu w digital marketingu!