Tradycyjny marketing nie przynosi efektów, wciąż nie odnotowujesz znaczących zysków, a nowi Klienci się nie pojawiają? A może startujesz z nowym biznesem i potrzebujesz wypromować swój produkt? Dzięki kompleksowej usłudze marketingu internetowego dotrzesz do szerokiego grona odbiorców i przede wszystkim – zaczniesz być widoczny w sieci!
Zalety marketingu internetowego
Czym różni się e-marketing od tradycyjnych kanałów promocji? Przede wszystkim zmianą relacji na poziomie marka–odbiorca. Narzędzia marketingu internetowego pozwalają na dotarcie do osób bezpośrednio zainteresowanych produktem oraz stworzenie spersonalizowanego i interaktywnego przekazu, który przykuje uwagę potencjalnych Klientów. Skuteczność jest mierzalna, a samą kampanię można optymalizować tak, aby promocja była lepiej dopasowana i jeszcze bardziej efektywna.
W Midero proponujemy kompleksową usługę e-marketingu. Zajmujemy się tworzeniem stron www, prowadzeniem kampanii AdWords, zarządzeniem kanałami social media oraz pozycjonowaniem. Nasze działania prowadzimy głównie w Krakowie i Katowicach, ale nasi Klienci to także przedsiębiorcy z innych części kraju oraz zza granicy. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, ponieważ wiemy, że każda oferta powinna być skrojona na miarę potrzeb i specyfiki branży. Jakie korzyści i rozwiązania proponujemy?
Tworzenie stron www
Strona internetowa to ważny element każdej firmy. Dobrze zaprojektowana jest fundamentem Twojej obecności w sieci, dostarczając informacji o Twojej firmie, produktach i usługach. Nawet jeśli nie prowadzisz biznesu w Internecie, Twoi Klienci będą szukać informacji o Tobie – warto zatem zadbać o swoją wirtualną wizytówkę. W Midero zajmujemy się nie tylko projektowaniem i tworzeniem stron www.. Zadbamy również o atrakcyjną identyfikację wizualną oraz prezentację produktów, w tym ich wizualizację 3D.
Analityka webowa i kampania linków sponsorowanych
Prowadząc własną firmę warto rozważyć inwestycję w kampanię AdWords. Duże ośrodki miejskie, jak Kraków cechują się znaczną konkurencją – bez odpowiedniej reklamy w Internecie trudno się wybić, zwłaszcza początkującemu przedsiębiorcy. Dzięki kampanii PPC
(ang. pay per click – płać za kliknięcie) masz szansę na dotarcie do osób poszukujących Twoich usług lub produktów. Odpowiednia reklama pojawi się w wynikach wyszukiwania pod frazami dopasowanymi do Twojej działalności, dzięki temu trafi do osób, które właśnie podejmują decyzję dotyczącą zakupów. Dzięki wdrożeniu narzędzia Google Analytics dowiesz się, jak zachowują się użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę, które z kanałów sprzedaży przynoszą zysk, a które wymagają optymalizacji.
Media społecznościowe
Obecność w social media służy budowaniu pozytywnego wizerunku i relacji z Klientami. Wykorzystując mechanizmy oferowane przez płatne kampanie, możemy dotrzeć do większej liczby odbiorców. Co więcej, dzięki odpowiedniemu targetowaniu nasza reklama wyświetli się wybranej grupie odbiorców, która może być faktycznie zainteresowana wybranymi produktami.
Oferujemy pełen monitoring sieci, aby sprawdzić, gdzie i w jaki sposób mówi się o Twojej marce. Podejmując dialog z odbiorcami i włączając się w dyskusję, kreujemy Twój wizerunek jako eksperta w danej branży.
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron www to szereg działań, dzięki którym witryna internetowa znajduje się na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych fraz kluczowych, związanych z działalnością firmy. Zależnie od potrzeb starania agencji SEO mogą koncentrować się na rynkach lokalnych, takich jak np. Kraków lub obejmować swoim zasięgiem całą Polskę, a nawet zagranicę. Pozycjonowanie to długotrwały proces, wymagający zarówno optymalizacji kodu, jak i ciągłego reagowania na zmiany w algorytmach wyszukiwarki. Szacuje się, że ponad 90% użytkowników nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Dlatego aby zostać zauważonym przez potencjalnych Klientów, warto znaleźć się w pierwszej dziesiątce wyszukiwań. Większość zapytań w Google pochodzi z urządzeń mobilnych, dlatego oferujemy również działania wspierające tzw. local SEO, czyli dotarcie do klientów z Twojej okolicy – np. Krakowa. Pozycjonowanie stron niestety nie jest czynnością prostą, ale warto poświęcić uwagę temu aspektowi, gdyż profesjonalna agencja SEO może w istotny sposób przyczynić się do zwiększenia zysków firmy.
Marketing szeptany
Buzz marketing, czyli marketing szeptany, to sposób na wywołanie naturalnej dyskusji na temat marki lub produktu. Większość konsumentów przed dokonaniem zakupu sprawdza opinie w sieci oraz porównuje między sobą różne oferty. Dzięki przekazowi szeptanemu docieramy do Klienta dokładnie w momencie, w którym dokonuje on decyzji zakupowej. Dodatkowo jesteśmy wszędzie tam, gdzie użytkownicy mówią o naszej marce, nawiązujemy z nimi kontakt, odpowiadamy na pytania, czyli budujemy relacje.