Averi to nowoczesna firma odpowiadająca na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku usług reklamowych w sieci. Podstawowym aspektem działania spółki jest optymalizacja i prowadzenie kampanii linków sponsorowanych w Google Ads. Pracownicy firmy dokładają wszelkich starań, by przekaz reklamowy ich klientów był dostosowany do grupy odbiorców. Dbają też o to, by pojawiał się we właściwej lokalizacji w odpowiednim czasie, przez co w znaczący sposób wpływają na jego skuteczność.
Averi to także zaawansowana analityka webowa pomagająca jeszcze bardziej precyzyjnie ukierunkować przekaz reklamowy. Wdrożenie narzędzi analitycznych pozwala udzielić odpowiedzi na pytanie o najbardziej pożądane elementy oferty, a także wskazać potencjalne błędy na stronie, mogące ograniczać ruch i tym samym negatywnie wpłynąć na sprzedaż.
Wśród klientów Averi znajdują się przede wszystkim sklepy internetowe nastawione na sprzedaż online, pragnące dopasować strukturę swojej witryny do oczekiwań odbiorców. Podjęcie współpracy z Averi to większa trafność w dostosowaniu oferty, szybsza reakcja na problemy sprzedażowe, wcześniejsze osiągnięcie celu i większe zyski.
W trosce o stałą komunikację z klientem, będącą kluczem efektywnej współpracy, zespół Averi przygotowuje dla swoich zleceniodawców wyczerpujące raporty podsumowujące realizowane działania i ich skutki. Taka strategia to jednocześnie metoda stałego monitorowania rezultatów pracy i sprawnego modyfikowania oferty w razie potrzeby. Klienci Averi mogą liczyć na profesjonalne doradztwo swoich opiekunów, którzy regularnie biorą udział w kursach i szkoleniach, poszerzając zakres wiedzy i umiejętności, a także potwierdzając je odpowiednimi certyfikatami Google.
Uzupełnieniem współpracy z Averi jest jej oferta szkoleniowa, dzięki której klienci mają okazję dowiedzieć się więcej o specyfice kampanii reklamowych w Google Ads i analityce webowej. Pozwala im to na lepsze zrozumienie działań podejmowanych przez firmę dla strony, a także unikanie powszechnych błędów, utrudniających prowadzenie kampanii.